עכשיו הזמן שלי לרקוד

בוסטון דיינמיקס שבבעלות יונדאי הציגה סרטון שבו להקת רובוטים מתוצרתה מפזזת על רחבת הריקודים בצעדים מתואמים לצלילי השיר "Do you love me" ● התאהבנו

רוקדים ונהנים

הרובוטים אטלס וספוט של בוסטון דיינמיקס (Boston Dynamics) כבר יודעים לרוץ, להתעמל, לעשות פארקור וגלגולים לאחור, לפתוח דלתות, לשטוף כלים ואפילו לקבל משרות פה ושם.

כעת החליטה החברה שמייצרת אותם להוסיף לרפרטואר שלהם גם ריקוד פרוע, ופרסמה את יכולותיהם בווידיאו, שבו אטלס ההומנואיד וספוט הכלב, יחד עם הרובוט הנדל, פוצחים בריקוד שובבי לצלילי השיר "Do you love me".

אין זו הפעם הראשונה שבוסטון דיינמיקס מציגה את יכולות הריקוד של ספוט, אבל הווידיאו החדש לוקח את כישורי הריקוד שלו לרמה אחרת, שלא הייתה מביישת גם רקדנים מקצוענים, ובייחוד כשמצטרפים אליו אטלס והנדל, וה"להקה" כולה מפזזת על רחבת הריקודים בריקוד מתואם.

בוסטון דיינמיקס נרכשה לאחרונה על ידי יונדאי (Hyundai), שרכשה אותה מסופטבנק (SoftBank) תמורת 1.1 מיליארד דולר. במקור הוקמה החברה על ידי המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), שם התפרסמה בזכות הרובוט-כלב שלה, הדגם הראשוני של ספוט.  ב-2013 היא נמכרה לחטיבת X של אלפבית, ולסופטבנק ב-2017.

אטלס והנדל הנראים בסרטון הם עדיין דגמי אב, אבל ספוט כבר מוצע למכירה – תמורת 74,500 דולר. הייתם קונים?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים