הבנק הגדול ביותר ברוסיה מחפש סטארט-אפים ישראליים

סברבאנק, הבנק הגדול ביותר ברוסיה, וקרן ההון סיכון 500Startups פותחים בפני חברות ישראליות את המחזור השלישי של מאיץ הסטארט-אפים הבינלאומי המשותף שלהם - Sber500

מחפש סאטרט-אפים בישראל. ססברבנק

סברבנק (Sberbank), הבנק הגדול ביותר ברוסיה, וקרן ההון סיכון הבינלאומית 500Startups משיקים את המחזור השלישי של מאיץ הסטארט-אפים הבינלאומי המשותף שלהם – Sber500, ופותחים אותו לראשונה גם לחברות מישראל. מדובר בתוכנית יוקרתית לקידום סטארט-אפים.

התוכנית פתוחה בפני סטארט-אפים שכבר נרשמו כחברות, רשמו כבר את מכירותיהם הראשונות ואשר יש בידם מוצר בר-קיימא מינימלי (Minimum Viable Product – MVP) בענפים הבאים: פתרונות שיווק ופרסום, פתרונות בתחום האוטומציה של תהליכים, מיפוי וגיאולוקציה (זיהוי מיקום גיאוגרפי), טכנולוגיה חינוכית וטכנולוגיית משאבי אנוש, טכנולוגיה רפואית, טכנולוגיית ספורט, פתרונות בתחום האנליטיקה של נתונים, פתרונות בית חכם וכיו"ב.

בניגוד למחזורים הקודמים, במחזור השנה, השלישי במספר, יכולים להגיש מועמדות גם סטארט-אפים ממדינות מחוץ לרוסיה, ובהן ישראל, בלרוס, קזחסטן, לטביה, ליטא ואסטוניה.

התוכנית תתקיים אונליין ותורכב משני שלבים: שלב bootcamp בן שבועיים, שיועבר בפורמט של למידה מקוונת עבור 500 הסטארט-אפים המובילים שייבחרו לתוכנית. בזמן ה-bootcamp, הצוותים יעבדו על בניית הצעת ערך ייחודית ללקוחות ולמשקיעים, ילמדו איך ומתי ליצור תקשורת עם מגזרי יעד שונים וילמדו איך להניע לקוחות לבצע רכישות. שלב המאיץ העיקרי, שאליו יתקבלו 25 הסטארט-אפים שיתגלו כחזקים ביותר בשלב הראשון. כבעבר, כל שלבי תוכנית ההאצה יתקיימו בפיקוח מנטורים מעמק הסיליקון ומומחים בינלאומיים.

השלב השני של התוכנית יסתיים ביום הדגמות מיוחד, שבו הסטארט-אפים את הפרויקטים שלהם בפני יותר מ-500 משקיעים, אנג'לים ותאגידים חדשניים מהגדולים ביותר בעולם, בהם קרן הסיד של פורט רוס ונצ'רס (Fort Ross Seed Fund), אשר פתחה השנה נציגות בישראל והשקיעה כבר בכמה חברות ישראליות, בהן ת'טאריי (Thetaray), איטורו (eToro) וקריון (Kryon).

המועד האחרון להגשת מועמדות הוא ה-10 בינואר 2021, כאשר ניתן להגיש מועמדות באתר התוכנית.

לב חסיס, סגן יו"ר חבר המנהלים, סברבנק: "כל החברות הגדולות והמצליחות היו פעם טירוניות לא בשלות עם חלומות ענקיים, וחיפשו שותפים שיאמינו בהן. מיזם Sber500 הוא היד שאנו מושיטים כדי לסייע לסטארט-אפים מוכשרים, קרש קפיצה למודלים עסקיים, מוצרים ושירותים משבשים. אנחנו מבקשים להודות לעשרות תאגידים רוסיים ובינלאומיים מהגדולים ביותר, אשר משתתפים יחד עמנו במיזם זה ותומכים בחברות סטארט-אפ בשעתן הקשה. השנה אנחנו שמחים לקבל למאיץ לא רק חברות רוסיות, אלא גם צוותים טכנולוגיים מתקדמים זרים, אשר חולמים לשנות את העולם לטובה. הרחבת הגיאוגרפיה של המיזם תגביר את התחרות בין הסטארט-אפים ותסייע בקידום הרעיונות והפתרונות החזקים והמגניבים ביותר בשוק".

בדי יאנג, שותף מנהל בקרן 500Startups: "משתוכנית ההאצה השלישית שלנו יוצאת לדרך, סברבנק הפגין מחויבות עמוקה לחדשנות, ואנחנו מתחילים לראות את ההשפעות, וסטארט-אפים בוגרי מיזם sber500 כבר מראים סימני הצלחה. המטרה שלנו היא להמשיך לעבוד בשיתוף עם Sberbank להפיכת האקוסיסטם של רוסיה לאחד מהתוססים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים