אבי נגר ואורי שדות נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט

נגר נבחר לכהונה נוספת ושדות נבחר כחבר וועד חדש ● השניים מביאים איתם ניסיון מקצועי רחב בתחום הסייבר, אבטחת מידע והטכנולוגיה, וייקחו חלק בקידום האסטרטגיה ובהשגת מטרות האיגוד

מימין: אבי נגר ואורי שדות, חברי הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי. צילום: יח"צ
איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי

הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) לשנת 2021, הסתיים בבחירתם של אבי נגר לכהונה נוספת ושל אורי שדות כחבר ועד חדש. המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי אמון על התוויית המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד. הוועד המנהל מונה שבעה חברים, ותקופת הכהונה של כל חבר ועד היא שלוש שנים. חברי הוועד הנבחרים יצטרפו אל חברי הוועד המכהנים בהתנדבות: עו"ד קרן אלבורג-רימון, ארוד בליסה, רועי בסר, פרופ' קרין נהון ורמי מלאכי.

ההצבעה בהליך הבחירות התבצעה באינטרנט בכפוף לתקנון העמותה. ועדת הבחירות – המורכבת גם היא מחברי עמותה מתנדבים, הגוף המבקר והיועץ המשפטי של העמותה – ליוותה את הליך הבחירות מהגשת הצעות המועמדים, בדיקת כשירותם ועמידתם בתנאים הקבועים בתקנון, ופיקוח על הליך הבחירות. 

תקופה המחייבת שמירה מוקפדת על זמינות ואיכות שירות האינטרנט

 נגר (51) הינו המקים והמנכ"ל לשעבר של חברת סקיורנט, ומביא עימו ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחומי תקשורת מחשבים, אבטחת מידע וסייבר. בעברו גם עסק בתכנון, הקמה ותפעול של פתרונות הגנת סייבר לארגונים גדולים ובינוניים, ובכללם גופים מונחי רגולציה. משמש כיועץ מקצועי לארגונים ולחברות סטארט-אפ ובפתרונות הגנת סייבר לגופים מוסדיים וממשלתיים בארץ ובעולם. החל משנת 2019, נגר מכהן גם כיו"ר ועדת ההיגוי לשרותי התשתית הפועלת באיגוד האינטרנט הישראלי כגורם מקצועי, המבקר את פעילות התשתית המתבצעת על-ידי הדרג המקצועי באיגוד.

שדות (36), בוגר תואר שני בממשל מאוניברסיטת פרינסטון (MPA), ותואר ראשון בכלכלה והיסטוריה, מהאוניברסיטה העברית. מביא עימו ניסיון מקצועי כמנהל פרויקטים ויועץ בתחום סייבר ואבטחת מידע במערכת הביטחון, וייעוץ בחברת הייעוץ העסקי מקינזי. כמו כן, בעברו כיהן כחוקר וראש לשכה לאלוף עמוס ידלין במכון למחקרי ביטחון לאומי INSS, וכחוקר במכון המחקר Council on Foreign Relations בוושינגטון.

לאחר בחירתו אמר נגר: "כחבר הוועד המנהל בשלוש שנים האחרונות, וכיו"ר ועדת שירותי התשתית באיגוד, אני מברך על ההזדמנות ועל האמון שניתן בי, להמשיך לכהונה נוספת, וגאה להיות חלק מגוף טכנולוגי משמעותי ומוביל, המספק מענה מקצועי בזמן אמת. בימים אלו, בהם זמינות ואיכות שירות האינטרנט הופכים לצורך תפקודי חיוני בבתים רבים בישראל, נדרשת יותר מתמיד פעילות מקצועית א-מסחרית לטובת הכלל, תוך ביצוע פעולות התאמות ושדרוג תשתיות קריטיות בזמן אמת ובאופן אחראי וזהיר. נמשיך לפעול למען העלאה של רמת השירות של האינטרנט עבור הציבור הישראלי, והרחבת פעילות הנגשת האינטרנט לאוכלוסיות נוספות".

שדות הוסיף: "אני מודה לחברי האיגוד על הבחירה לוועד המנהל ומתחייב למלא התפקיד בשקיפות ובמסירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים