דווקא בחג המולד: בעיות קשות בחיבור ל-iCloud

לקוחות החברה - חלקם משתמשים חדשים, שביקשו להתקין מכשירים שקיבלו במתנה - חוו קשיים בחיבור, הפעלת וניהול חשבונות iCloud שלהם ● התקלה החלה בבוקר חג המולד ונמשכה במהלך כל היום החגיגי ● רק אחרי 36 שעות הבעיות נפתרו

דף התקלה של iCloud באתר DownDetector. צילום מסך

בעיתוי הגרוע ביותר, ממש בבוקר חג המולד, החלו בעיות ב-iCloud של אפל (Apple), שמנעו מלקוחות כניסה לשירות ופעולות קריטיות (במיוחד למי שקיבל במתנה iPhone), כמו הפעלת מכשירים וחשבונות חדשים.

דף האינטרנט "סטטוס המערכת" של אפל דיווח על הפסקת השירות ב-iCloud – שירות האחסון והגיבוי המקוון של אפל – החל מה-25 בדצמבר (יום ו') בשעות הבוקר בארה"ב. כפי שאפשר לדמיין התקלה, שמנעה ממשתמשים ולקוחות להתחבר לשירותי אפל, גרמה לרבבות לפנות לרשתות החברתיות בתרעומת וייתכן שקלקלה לרבים את רוח החג החיובית.


המשתמשים שהלינו על הבעיה דיווחו שלא הצליחו להפעיל את השעון החכם שלהם, ה-Apple Watch; את הרמקול החכם, HomePod, פיצ'רים שונים ב-iPhone, ועוד. לפי ההנחות, התקלה נגרמה בגלל עומס התעבורה הגבוה שהיה על המערכת בימי החג ובימים שקדמו לו, אך רבים הצביעו על כך שמאוד מוזר שהבעיה נמשכה במשך שעות מבלי שאפל סיפקה לה פתרונות, ולמעשה תוקנה לגמרי רק בחלוף 36 שעות תמימות מתחילתה.

קשיים בהתקנת מכשירי אפל חדשים שהתקבלו כמתנה לחג המולד. צילום אילוסטרציה: BigStock

קשיים בהתקנת מכשירי אפל חדשים שהתקבלו כמתנה לחג המולד. צילום אילוסטרציה: BigStock

שאמא תתאזר בסבלנות

דף Apple Support בטוויטר (Twitter) צייץ ביום ו' אחר הצהריים כי בחברה מודעים לבעיות, והודה שאפל "חווה קיבולת גבוהה בשלב זה, מה שמשפיע על היכולת שלכם להגדיר את iCloud. אנא נסו שוב בעוד כמה שעות".

ההודעה המסוימת פנתה באופן מעט משועשע ובעיקר מקליל אל המשתמשים והתחילה במילים: "אנו יודעים שאמא שלכם להוטה שהכל יעבוד ומעריכים את זה שאתם עוזרים בהתקנה", והתכוונה בעיקר למי שניסו להתקין מכשירים חדשים, כמו iPad או מיני HomePod – פריטים שכאמור נחשבים כפופולריים כמתנות חג מולד, ואפל הבינה כי הקושי בהתקנתם מעצבן את הלקוחות.

לפי The Verge, עדיין לא ברור עד כמה נרחבת הייתה התקלה, או היכן בדיוק פגעה ואפל לא הגיבה או התייחסה לנושא במהלך סוף השבוע והחג.

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים