זה לא משחק: ארגון גיימינג ישראלי גייס שני מיליון שקלים

הכסף ישמש להמשך פעילותו של ארגון טים פיינסט, כולל לשכר לגיימרים ● המשחקים שבהם הקבוצות הישראליות מתחרות הם Valorant, פורטנייט, Counter-Strike:Global Offensive ו-FIFA

מימין: רוביק מילקיס ויותם נחשון, מייסדי טים פיינסט. צילום: יוסי לוי

תחום הגיימינג משגשג, ועוד הוכחה לכך מתקבלת היום (ג'), עם הודעתו של ארגון ה-eSports הישראלי טים פיינסט (Team Finest) כי גייס שני מיליון שקלים, לטובת פעילותן של הקבוצות התחרותיות שהוא מפעיל. בהודעה של הארגון נכתב כי מדובר בגיוס הראשון של קבוצת גיימינג ישראלית כלשהי.

הכסף מיועד בין היתר לתשלום ל-15 השחקנים המקצועיים שהארגון מעסיק, שמתחרים בתחרויות ברחבי העולם. זהות המשקיעים לא נמסרה, אולם בטים פיינסט אומרים כי מדובר ב-"קבוצת משקיעים פרטית מארצות הברית בעלת ניסיון רב בתחום ה-eSports, שבין היתר מושקעת בכמה מחברות הגיימינג המובילות בעולם, דוגמת Enthusiast Gaming, וכן ארגוני eSports נוספים ופלטפורמות מדיה מובילות בעולמות הגיימינג".

ארגון טים פיינסט הוקם בשנה שעברה ומאחד תחת קורת גג אחת קבוצות גיימינג תחרותיות במגוון משחקים, כמו גם יוצרי תוכן בעולמות הגיימינג המקצועי. המייסדים, רוביק מילקיס ויותם נחשון, הם גיימרים לשעבר, שלקחו חלק בתחרויות מקומיות כבר משנת 2000 וצמחו מתוך קהילת הגיימינג הישראלית. מילקיס הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומנהל הארגון מיום הקמתו, ואילו נחשון, בעל תואר שני במנהל עסקים ושיווק, עבד בכמה חברות גיימינג בולטות בטרם הצטרף למילקיס במלאכת הקמת טים פיינסט.

כמה קבוצות שמתחרות בכמה משחקים

בשונה ממה שהיה מוכר עד כה בישראל, טים פיינסט הוא ארגון הגיימינג הראשון שמעסיק כ-20 עובדים מהארץ ומחו"ל במשרה מלאה, ומתנהל כחברת סטארט-אפ לכל דבר עם משרדים, הנהלה, צוות מאמנים וכאמור, כ-15 שחקנים מקצועיים בתשלום, המתחרים במגוון משחקים בתחרויות ברחבי העולם. על מנת להתקדם ולפתח את כשרונם, הארגון מעמיד לטובת שחקניו ציוד, ליווי על ידי צוות מקצועי של מנהלים ומאמנים, שגרת אימונים מקצועית ותשלום משכורות על מנת שאותם גיימרים יוכלו לעסוק בזה כמקצוע לכל דבר.

בדומה לארגוני ספורט המאיישים כמה קבוצות בענפי ספורט שונים – לדוגמה קבוצות כדורסל, כדורגל וכדוריד, כך טים פיינסט מנהל כמה קבוצות המתחרות במשחקי מחשב שונים. בין אם מדובר במשחקי אסטרטגיה, לחימה או ספורט, המשותף לכל הקבוצות הללו הוא תחרות נגד גיימרים וקבוצות אחרות ברחבי העולם על פרסים בשווי מיליוני דולרים. כיום, הארגון מתחרה בכמה משחקים מרכזיים – Valorant, פורטנייט, Counter-Strike:Global Offensive ו-FIFA, וממשיך לבחון את השוק ולחפש אחר כישרונות נוספים, בין אם במשחקים חדשים או קיימים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים