הגנה על ממשקי API: סולט סקיוריטי גייסה 30 מיליון דולר

הגיוס הובל על ידי קרן סקויה קפיטל ● סולט סקיוריטי גייסה עד כה 60 מיליון דולר ● קארל אשנבך, לשעבר נשיא VMware, יצטרף כחבר בדירקטוריון החברה

עוד גיוס בעולם החם של הסייבר הישראלי. סולט סקיוריטי

סטארט-אפ אבטחת המידע הישראלי סולט סקיוריטי הודיע היום (ג') על גיוס של 30 מיליון דולר בסבב B. הגיוס הובל על ידי קרן סקויה קפיטל האמריקנית והשתתפו בו המשקיעים הקיימים בחברה: טנייה קפיטל, S Capital ו-Y Combinator. קארל אשנבך, לשעבר נשיא VMware, יצטרף כחבר בדירקטוריון של סולט סקיוריטי.

בסך הכול, סולט סקיוריטי גייסה עד כה 60 מיליון דולר, כאשר 20 מיליון מהם גויסו בסבב A, שאותו סיימה ביוני האחרון. משקיעים נוספים בחברה הם מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט ומשקיע סדרתי בסטארט-אפים, ורנה בונוואני, ששימש במשך מעל לעשור כמנהל השיווק הראשי של פאלו אלטו.

סולט סקיוריטי עוסקת בהגנה על ממשקי API, שיש המכנים אותם "העורקים והוורידים של העולם הדיגיטלי". ממשקים אלה נמצאים בליבת יישומים בולטים מאוד בעולם הטכנולוגי של ימינו, בהם תוכנה כשירות (SaaS), ווב, מובייל, אינטרנט של הדברים ומיקרו-שירותים. על פי הנתונים, כ-83% מהיקף תעבורת האינטרנט עוברים דרך APIs, והמידע הפרטי של כל אדם עובר דרך אלפי APIs בכל יום – מאפליקציית הבנק האישית שלנו, עבור ברשתות חברתיות ובחשבונות מייל, וכלה במוצרים חכמים. כל זה יוצר איומים נוספים ורבים עבור ארגונים, שהתחכום שלהם הולך ומתפתח. כמו כן, חל גידול במתקפות החדשות ממוקדות ה-API, וחברות גדולות רבות גדולות נפרצות מדי חודש על ידי פרצות אבטחה בממשקים אלה.

הפלטפורמה של סולט סקיוריטי, שמוגנת בפטנט, מבטיחה לחשוף את הפגיעויות הייחודיות לכל API, לזהות תקיפות בזמן אמת ולהגיב לפני שנגרם נזק. הפלטפורמה לומדת את ממשקי ה- API של הארגון, ומזהה תקיפות וחריגות ללא כל צורך בהתאמה אישית מצדו. בין לקוחות החברה ניתן למנות את פינסטרה, סיטי נשיונל בנק, אפספלייר וארמיס.

גיוס עשרות עובדים חדשים

סולט סקיוריטי מעסיקה 50 עובדים – 20 מהם בארצות הברית ו-30 במרכז הפיתוח בתל אביב. החברה צפויה לגייס עשרות עובדים נוספים בתקופה הקרובה בתחומי הפיתוח, המחקר וניהול המוצר, כשמרביתם ייקלטו בישראל.

רועי אליהו, מנכ"ל וממייסדי החברה, אמר כי "לא היינו זקוקים לכסף. כל כספי הסבב הקודם עדיין בבנק. מה שכן, אנחנו בונים חברה גדולה ולכן ראינו בגיוס החדש הזדמנות להאיץ את הגדילה שלנו, לחבור לשותפים כמו קרן סקויה ולצרף לדירקטוריון את קארל אשנבך, שמביא עימו שפע של ידע ומומחיות בבניית חברות עד להנפקה". אשנבך הוא שותף בקרן סקויה, שכיהן כנשיא ומנהל תפעול ראשי ב-VMware במשך כ-15 שנים. כיום הוא חבר בדירקטוריונים של חברות שונות, בהן פאלו אלטו וזום.

אליהו הוסיף כי "אנחנו נמצאים בשלב שמאפשר לעובדים חדשים להשתלב בחברה, לצמוח איתה ולהשפיע בצורה משמעותית. אנחנו עושים את הדרך להפוך לחברה חדת קרן ומאפשרים לעובדים שלנו לצבור ניסיון משמעותי בבניית חברות גדולות משלב מוקדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים