CyberIL תפיץ את פתרונות האבטחה של אודיקס בישראל

הפתרונות מפעילים יכולות אפקטיביות וטכנולוגיה חדשנית לנטרול נוזקות, ומסייעים להגן על ארגונים בכל גודל מהתקפות סייבר מבוססות קבצים ● "פתרונות הלבנת הקבצים מביאים לשוק יכולות הגנה המשנות את כללי המשחק", אמר אבי אברהם, מנכ"ל CyberIL

אבי אברהם, מנכ"ל CyberIL. צילום: דבי אברהם

חברת CyberIL תשווק ותטמיע בשוק הישראלי ובמדינות EMEA את פתרונות האבטחה המתקדמים שפיתחה חברת הסייבר הישראלית אודיקס (odix), המתמחה בטכנולוגיית הלבנת קבצים. פתרונות האבטחה של אודיקס מגינים על משתמשים ארגוניים מפני נוזקות המסתננות דרך קבצים הנראים לגיטימיים, ולמעשה תוקפות את הארגון כאשר המשתמש פותח את הקובץ בתמימות.

CyberIL עוסקת במתן שירותים ופתרונות טכנולוגיים לארגונים מובילים במשק הישראלי, והיא אינטגרטור בישראל של פורסקאוט (ForeScout) העולמית, לפתרונות הגנה למערכות IT/OT/IoT. החברה מספקת פתרונות להגנה על רשתות תקשורת ומערכות, הגנה על תשתיות קריטיות, ומערכות בתחום מודיעין סייבר. היא מעסיקה מומחים בעלי שם וניסיון רב בפרויקטים מורכבים עבור ארגונים ציבוריים, ביטחוניים ואזרחיים, ובעלת התמחות ייחודית במערכות NAC והגנה על רשתות פנימיות בארגונים גדולים ומבוזרים, וכן בהגנה על תשתיות OT/IoT ותשתיות קריטיות.

CyberIL הוקמה על ידי אורן בחרי, אשר בבעלותו חברות טכנולוגיות נוספות בעולמות התקשורת והמחשוב. מנכ"ל CyberIL הוא אבי אברהם, והיו"ר הוא תא"ל (במיל') נתי כהן, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת. בין לקוחותיה ניתן למצוא ארגונים ביטחוניים, ממשלתיים, רשויות, חברות הייטק וארגונים גדולים ומובילים במשק.

במסגרת ההסכם שחתמה עם חברת אודיקס, תפעל CyberIL להפצה והטמעה של מגוון פתרונות ההלבנה הכוללים, בין היתר, את odix Kiosk – עמדת "קיוסק" לניקוי קבצים המאוחסנים במדיה נתיקה; odix NetFolder, המנטרל נוזקות מקבצים המועברים ברשתות הארגוניות; וכן את FileWall, תוסף הלבנת קבצים ייחודי למשתמשי הדואר האלקטרוני של מיקרוסופט 365.

לפתוח בבטחה קבצים בשימוש יומיומי

הטכנולוגיה שפיתחה אודיקס מכילה אלגוריתמים מתקדמים ומבוססי פטנט, אשר מנטרלים קודים זדוניים פוטנציאלים החבויים בקבצים – לרבות נוזקות חדשות שאינן מוכרות או ידועות עדיין לקהילת הסייבר, באמצעות סריקת תוכן, פירוקו לרכיבים, אכיפה של מדיניות סוגי קבצים והרכבתו מחדש. הודות לפיתוח הייחודי של אודיקס, משתמשים ארגוניים יכולים לפתוח בבטחה קבצים בשימוש יומיומי (כגון מסמכי Office, PDF, תמונות וסרטונים) מבלי לחשוש שווירוס חדש ולא ידוע חבוי באחד מהם. הפתרונות של אודיקס פועלים באינטגרציה מלאה עם פתרונות אבטחה של מיקרוסופט (Microsoft), פורסקאוט וספקיות מובילות נוספות, במטרה להעניק ללקוחות עסקיים יכולת מקיפה של בדיקת תוכן ונטרול התקפות מבוססות קבצים.

אבי אברהם, מנכ"ל CyberIL: "בחודשים האחרונים אנו עדים לביקוש גובר בשוק הארגוני לפתרונות אבטחה מתקדמים. מגמת העבודה מרחוק והטרנספורמציה הדיגיטלית מאיצות את ההתבססות של ארגונים על שירותי ענן ומביאות להגדלת משטחי התקיפה. פתרונות הלבנת הקבצים של אודיקס מביאים לשוק יכולות הגנה המשנות את כללי המשחק, ובכך מהווים תוספת חשובה למערך הפתרונות המתקדמים שאנו מציעים ללקוחותינו כיום ובעתיד".

ד"ר אורן איתן, מנכ"ל אודיקס. צילום: תומר שלום

ד"ר אורן איתן, מנכ"ל אודיקס. צילום: תומר שלום

ד"ר אורן איתן, מייסד ומנכ"ל אודיקס: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברה מקצועית כמו CyberIL ובטוחים שהיא תסייע לארגונים רבים להרחיב ולהדק את מערך הגנת הסייבר שלהם, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של מגוון פתרונות האבטחה של אודיקס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים