הענן הישראלי לוהט: AWS תשקיע 30 מיליון דולר באולקלאוד

בעקבות ההשקעה, שתבוצע על פני ארבע שנים, יגויסו 300 עובדים, מרביתם בישראל ● מדובר בהעמקת הפעילות של חברת הענן של אמזון בארץ ובצעד נדיר מצידה, שכן היא לא מרבה בהשקעות כאלה

ערן גיל, מנכ"ל אולקלאוד. צילום: יח"צ

השקעה של ענקית הענן העולמית בישראל: AWS תשקיע באולקלאוד סכום של 30 מיליון דולר בארבע שנים – כך הודיעו היום (ב') שתי החברות. במסגרת ההסכם יגויסו 300 עובדים חדשים, מרביתם בישראל.

מדובר בהעמקת הפעילות של AWS בישראל. החברה מחזיקה מזה שלוש שנים במשרדים במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב, וארגונים ישראליים רבים משתמשים בשירותי הענן שלה. בשנה שעברה אף פורסם כי AWS תקים תשתיות ענן מקומיות – דבר שרלוונטי במיוחד לגופים ממשלתיים ולארגונים מוטי רגולציה, שנאסר עליהם למקם את תשתיות הענן שלהם בחו"ל. כמו כן, על פי פרסומים, AWS היא אחת המשתתפות במכרז הענן הממשלתי נימבוס, שמתנהל בימים אלה.

יצוין כי צעד זה של אמזון לא רווח, והיא לא מרבה לבצע אותו עם חברות אחרות. כך או כך, בשתי החברות אומרים כי אחת המטרות של ההשקעה היא להיטיב את היכולות שלהן בעולם הטרנספורמציה הדיגיטלית לארגונים. זאת, צוין בהודעה, מאחר ש-"ארגונים גדולים ובינוניים ברחבי העולם מחפשים שותפים מנוסים עם ניסיון בטכנולוגיות ותהליכים עדכניים, כולל ביג דטה, אנליטיקה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה, שיסייעו להם לעבור ל-AWS ויתרמו למאמצי המודרניזציה שלהם, בדגש על הפחתת סיכונים ועלויות, שיפור האבטחה, הנעת החדשנות והגדלת התפוקה. באמצעות ההסכם הרב שנתי, צוותי AWS ישתפו פעולה עם אולקלאוד כדי להאיץ את הטמעת AWS בקרב מאות לקוחות חדשים ממגזרי הסטארט-אפ, המפתחים העצמאיים (ISVs) והיזמות. ההסכם מספק משאבי הדרכה, שיווק ופיתוח פתרונות, שאולקלאוד תשתמש בהם כדי להרחיב את שירותי AWS בשווקים שבהם היא פועלת".

שש הסמכות של AWS

אולקלאוד היא שותפת ייעוץ ושותפת שירותים מנוהלים מבוקרים של AWS. היא אוחזת בשש הסמכות של החברה והשלימה יותר מ-3,000 פריסות ענן בארגונים. על לקוחותיה נמנות חברות כגון צ'ק פוינט, אמדוקס ולייבפרסון. החברה מספקת מגוון רחב של שירותים מקצועיים ומנוהלים, בהם הטמעה בענן, הפעלת תוכנה כשירות (SaaS), אבטחה, תאימות, DevOps, בינה מלאכותית, למידת מכונה ואנליטיקה. בחברה מבטיחים כי שיתוף הפעולה עם חברת הענן של אמזון יאפשר לה להרחיב את היכולות ואת מגוון הפתרונות שלה. כמו כן, כחלק מההסכם, אולקלאוד תהפוך לשותפה רשמית ב-ATP – תוכנית ההכשרה של AWS.

ערן גיל, מנכ"ל אולקלאוד, אמר כי "ההסכם מחזק את הקשר שלנו עם AWS ומאפשר ללקוחותינו להעלות את הערך שהם מפיקים מהשירותים שלה. AWS היא פלטפורמת הענן המובילה בעולם, וכוותיקה באקו-סיסטם, עם ניסיון של 12 שנים, אולקלאוד צברה ידע ומומחיות נרחבים בשירותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים