גאדג'Time: לראות ולשמוע ב-360 מעלות

Lenovo VoIP 360 Camera Speaker היא מצלמה קלילה וקטנה, שמאפשרת שיחות קול ווידיאו רבות משתתפים, התומכת בכל התוכנות הפופלריות  

Lenovo VoIP 360 CAmera Speaker. צילום: לנובו

אם הייתם צריכים עוד הוכחה עד כמה פופולריים הפכו אביזרים המיועדים לאפשר ביצוע קל של שיחות ועידה, בקול או בווידיאו, אז הנה פתרון של לנובו, שמביא מצלמת 360 מעלות, שכל מה שצריך לעשות הוא לחבר אותה למחשב בכבל – וכל גודלה כ-90 מ"מ לגובה וקצת יותר בקוטר, וכמובן שמשולב בה גם רמקולפון.

כצפוי מהתקן שאמור להיות בר ניוד, Lenovo VoIP 360 Camera Speaker שוקלת כ-230 גרם בלבד, כך שאין בעיה לשאת אותה בתיק המחשב. כאמור, היא מיועדת לעבוד מיד, עם תמיכה ב-"הכנס והפעל", כשהכבלים שמגיעים עם המצלמה באריזה הם כל מה שצריך – מעבר לתוכנת הוועידה שבה משתמשים, כמובן. רשימת התוכנות ארוכה מאוד וכוללת את Zoom, את Skype for Business, את Google Hangouts ועוד רבות אחרות.

המצלמה מציעה ארבעה מצבי צילום, שהראשון בהם הוא צילום פנורמי שמציג את כל מי שנמצא בחדר, וזה עבור שיחות שבהן מספר המשתמשים קצת גדול יותר מהכמות שנכנסת למרחב מפגש קטן בארגון, אם כי אפשר גם לבחור במצב רחב, שמציג חלק מוגדר של האנשים במפגש בכל פעם. מעבר לכך אפשר לבחור מצב שמציג זה לצד זה ארבעה משתתפים בחלונות משלהם, כל אחד בחלון משלו, ואם רוצים – אפשר להחליט לכבות את התמונה בכלל ולקיים שיחה קולית בלבד.

המיקרופונים הרגישים הם רב כיווניים וקולטים קולות ממרחק של עד שלושה מטרים, כשטכנולוגיה ייעודית אמורה לחסום רעשי רקע ולמנוע הדהוד, כמצופה בהתקנים מעין אלה. הרמקולים שמשולבים בהתקן משדרים גם הם ב-360 מעלות ונשמעים היטב בחדר ישיבות בגודל עד בינוני.

על המצלמה עצמה יש כמה כפתורים לניהול, כולל מענה לשיחה וניתוקה, כניסה למצב פרטיות – קרי כיבוי מצלמת ה-360 מעלות ושינוי עוצמת קול. יש גם תאורה לד ירוקה, שמעידה על פעילות. יש גם עיצוב מיוחד משהו בדמות כדור, אולי כדי לרכז את המשתמשים במצלמה שהיא עיקר העניין כאן.

המחיר בשוק נע כיום סביב ה-899 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים