אקורייט תייצג ותפיץ בישראל את מוצרי HVR האמריקנית

מוצרי אקורייט מסייעים לארגון להפוך למוכוון נתונים - החל משלב שינוע הנתונים, ההכנה והטיוב, ועד לשלב האינטגרציה והאנליזה, ולאפשר לו לקבל החלטות חכמות יותר בזמן אמת ולהגיב באמצעות הנתונים העדכניים ביותר ממקורות המידע השונים

יוסי רודריק, מנכ"ל קבוצת UCL ומייסד חברת אקורייט. צילום: יח"צ

חברת אקורייט (aQurate) מקבוצת UCL, המייצגת פתרונות של יצרניות מובילות מהעולם בתחום ה-BI, הביג דטה והאנליטיקס, חתמה על הסכם הפצה עם HVR, שמסגרתו תפיץ את מוצריה של האחרונה.

מוצרי HVR מסייעים לארגון להפוך למוכוון נתונים – החל משלב שינוע הנתונים, ההכנה והטיוב, ועד לשלב האינטגרציה והאנליזה, ולאפשר לו לקבל החלטות חכמות יותר בזמן אמת ולהגיב באמצעות הנתונים העדכניים ביותר ממקורות המידע השונים.

הפתרון לשכפול נתונים בזמן אמת של HVR משרת ארגונים גלובליים מובילים בצמצום פערי הזמנים, ובסופו של דבר בשיפור השורה התחתונה. הטכנולוגיה של HVR תומכת בשכפול מפלטפורמות הנתונים המסורתיות והמודרניות הנפוצות ביותר, כגון: SQL Server, אורקל, סאפ ל-AWS, Azure, Snowflake, GCP ועוד.

שימושיו המסחריים של HVR הם בבניית ODS ארגוני, שכפול DWH לענן וכן הפצת מידע מסאפ כולל HANA, סנכרון ואיחוד נתוני CRM מול סיילספורס תוך איחוד מאגרים בחו״ל או הפצה ישירה אליהם.

יוסי רודריק, מנכ״ל קבוצת UCL ומייסד חברת אקורייט, ציין, כי ״הפתרון מאפשר לנו לשלב נתוני ליבה בזמן אמת למחסני הידע של הארגון, למחסני נתונים או למערכות דיגיטל, בין אם הן נמצאות במתקן הלקוח או בענן. הפתרון מתחבר ללוגים של בסיסי הנתונים השונים, וכך הוא לא מעמיס על המערכות התפעוליות. קיימים סיפורי לקוח רבים, שבהם HVR מעבירה את השינויים (CDC) בזמן אמת ל-Staging Area, ושם רץ Micro ETL, שמבצע את הטרנספורמציות ומעדכן את הנתונים במערכת היעד. תוך שבועות ספורים בלבד מתחילת שיווקה והטמעתה בארץ נרשמה התעניינות רבה ב-HVR. אם הדטה בארגון המודרני הוא כמו הדם שזורם בגוף, אזי  HVRהיא מה שדואג שימשיך לזרום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים