שיפור פרודוקטיביות באמצעות AI: ונטי אנליטיקס גייסה 4.5 מיליון דולר

בחברה אומרים כי הטכנולוגיה שלה מסייעת ליצרני אלקטרוניקה לשפר פרודוקטיביות ורווחיות ולקבל תוצאות תוך שעות ספורות מרגע הטמעת הפלטפורמה

מקימי ונטי אנליטיקס: מימין - סמדר דוד, מנכ"לית החברה, וניר אוסירוף, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: יח"צ

ונטי אנליטיקס הישראלית, שמבטיחה שהטכנולוגיה מבוססת הבינה המלאכותית שלה משפרת את הפרודוקטיביות בארגון, השלימה באחרונה גיוס סיד בסך של 4.5 מיליון דולר. את הגיוס הובילו קרן אמריקנית – טרו ונצ'רס, וקרן ישראלית – More VC. השתתפה בו i3 Equity Partners, שהשקיעה בחברה כבר בשנה שעברה – יחד עם המשקיע אריאל מייסלוס. רוהיט שארמה, שותף בטרו ונצ'רס, ומאיר יוקליס, שותף ב-More VC, יצטרפו לוועד המנהל של החברה.

מקימי ונטי אנליטיקס הם סמדר דוד, שמשמשת כמנכ"לית החברה, וניר אוסירוף, סמנכ"ל הטכנולוגיות, והיא גייסה עד כה שישה מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי. השניים הקימו את ונטי על רקע שיעור החדירה הנמוך של טכנולוגיית הבינה המלאכותית לארגונים, למרות הפוטנציאל הרב הטמון בה, ועל רקע הפער שבין המיומנות הנדרשת במדעי נתונים לטובת פרויקטים מבוססי לימוד מכונה לבין חוסר המיומנות הקיים בשוק – מה שבסבירות גבוהה עלול להוביל לכישלון של אותם פרויקטים.

החברה מפתחת פלטפורמת תוכנה בשימוש עצמי, שלדבריה מסייעת ליצרני מוצרים אלקטרוניים להגדיל תפוקה ורווחים, באמצעות שימוש טוב יותר בדטה שהם אוספים. הפלטפורמה של ונטי מתבססת על נתונים שנאספים בקווי הייצור והבדיקות, בשילוב עם טכנולוגיית לימוד מכונה שמאפשרת ליצרנים לשפר דרמטית, על פי החברה, את הזמן הנדרש כדי להגיע לייצור סדרתי, לחסוך בעלויות חומרי הגלם ולהגדיל את תפוקת הקו. השימוש בפלטפורמה לא מצריך ידע במדע נתונים והתובנות קלות להבנה ויישום, כך שב-ונטי מבטיחים גידול בפרודוקטיביות בתוך מספר שעות מרגע הטמעת הפלטפורמה.

דוד אמרה כי "בסבב הנוכחי הצטרפו אלינו משקיעים בעלי ניסיון רב בתעשיית הייצור, לרבות קרן אמריקנית גדולה ומכובדת, שהובילה את הסיבוב הנוכחי ביחד עם קרן ישראלית – שיתוף פעולה שמעיד על האמון הרב והביטחון בטכנולוגיה שלנו ובצוותנו. אנחנו מתכננים להשקיע את הכסף בגיוס חברי צוות חדשים לחברה, כמו גם בהרחבת יכולות המוצר והטמעתו בקווי ייצור המוניים נוספים ברחבי העולם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתן

    אם הם גייסו קודם מיליון וחצי דולר, אז איך הגיוס הנוכחי עדיין נחשב לסיד? מה פיספסתי? בכל מקרה, כל הכבוד להם ומאחל להם הרבה הצלחה

אירועים קרובים