קוואלקום השיקה את מעבד הדגל החדש שלה לשוק הסמארטפונים

Snapdragon 888 הוא מעבד עם פזילה חזקה מאוד לגיימרים: בקוואלקום טוענים ששדרוג השבב הגרפי בו הוא המשמעותי ביותר אי פעם ● 14 חברות כבר אימצו אותו - סמסונג היא לא אחת מהן

מיותר בעבור גוגל? Snapdragon 888 של קוואלקום. צילום: אתר החברה

קוואלקום, כמו כמעט בכל דצמבר, הכריזה אתמול (ג') על מעבד הדגל הבא, שצפוי להוביל את שוק הטלפונים החכמים, או לפחות להיות בין המובילים בו. משום מה, הקפיצה הפעם בשם היא אל Snapdragon 888 ולא אל 875, כפי שהיה צפוי לאור השנים האחרונות. M1 11 של שיאומי אמור להיות הסמארטפון הראשון שיגיע לשוק עם המעבד החדש, וגם זה סוג של מנהג.

החברה לא מסרה בינתיים את כל הפרטים הטכנולוגיים על המעבד, וגם זה במסגרת כללי הטקס, אבל היא כן הודיעה שהוא יתמוך באופן מובנה במסכים בקצב ריענון של 144 הרץ, שחשוב במיוחד למי שמשתמש בטלפון גם כדי לשחק הרבה. ככלל, יש במעבד החדש פזילה חזקה מאוד לגיימרים: בחברה טוענים ששדרוג השבב הגרפי הוא המשמעותי ביותר אי פעם.

שדרוג נוסף, שהיה צפוי, הוא שילוב כבר במעבד של מודם 5G במקום כשבב נוסף, מה שמפנה מקום בטלפון. המודם החדש יתמוך ברשתות sub-6 ו-mmWave בו זמנית, כך שהוא אמור להתאים לשימוש גלובלי מלא.

עוד שדרוג שיציע Snapdragon 888 לעומת 865, קודמו, הוא רכיב ISP מהיר ביותר, שיכול לאפשר צילום תמונות וסרטוני וידיאו בקצב של 2.7 גיגה-פיקסלים לשנייה – שיפור של 35% מדור לשור. המשמעות היא, למשל, שניתן יהיה לצלם 120 תמונות בגודל של 12 מגה-פיקסלים בשנייה אחת יחידה.

במקביל מסרה קוולאקום על כך שלא פחות מ-14 יצרניות כבר התחייבו לרכוש ממנה את המעבד החדש לשילוב בטלפונים שלהן. שם משמעותי שנעדר בינתיים מהרשימה הוא זה של סמסונג. האם זה אומר שהיצרנית המובילה בשוק תוותר על מעבד ה-Snapdragon בטלפוני הדגל שלה לטובת שימוש בלעדי ב-Exynos החדש?

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עודד

    אתה טועה אייל,סמסונג מקפחת את ישראל והטלפונים שלה בניגוד לארהב נמכרים בארץ עם מעבדי אינאוס של סמסונג.פראייר מי שקונה סמסונג

  2. eyal

    אתם כל כך לא מעודכנים ולא נכונים: SG-21, הטלפון החדש של סמסונג יוצא בפברואר, והוא יוצא עם 888 בפנים. דברים כאלה נסגרים הרבה מאוד זמן מראש. ואתם מפרסמים שטויות.

אירועים קרובים