מהיום: מיקרוסופט טימס לא זמינה למיליוני משתמשים

זאת, מאחר שמיקרוסופט הפסיקה את התמיכה של טימס באקספלורר 11 ● החל מאוגוסט הקרוב תיפסק גם התמיכה של שירותי Microsoft 365 בגרסת דפדפן זו

Microsoft Teams

תוכנת שיחות הרשת הארגונית מיקרוסופט טימס הפסיקה היום (ב') לעבוד עבור מיליוני משתמשים בעולם. הסיבה היא שאחד מהשינויים הרבים שעוברת באחרונה הפלטפורמה הוא הפסקת התמיכה באינטרנט אקספלורר 11, הגרסה האחרונה של הדפדפן הישן של מיקרוסופט, שרבים עדיין משתמשים בגרסת הדפדפן של טימס תוך שהם גולשים באמצעותה.

גרסת הדפדפן של מיקרוסופט טימס נחשבת לאחת הפופולריות בתחום, בעיקר בקרב ארגונים. משתמשי אקספלורר 11 שירצו להמשיך להשתמש בטימס בגרסת הדפדפן יצטרכו לעבור ל-Edge החדש, שמבוסס על מנוע התצוגה של כרום מבית גוגל. יש לציין שמיקרוסופט מוציאה לפנסיה גם את הגרסה המקורית של Edge, שהתמיכה בה תסתיים בתחילת מרץ הקרוב.

מדובר בחלק ממהלך כולל שמבצעת מיקרוסופט כדי "להיפטר" מעודפי העבר שלה. מי שלא ייפרד מאינטרנט אקספלורר 11 לא יוכל לעבוד החל מאוגוסט הקרוב גם עם יישומי ושירותי Microsoft 365, אלא אם כן הוא עובד עם עוד דפדפן ויעשה זאת דרכו. באותו החודש, חלק מהתכונות הקיימות יפסיקו לעבוד והתכונות החדשות בכלל לא יאפשרו גישה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טכנאי מחשבים

    נו בחייאת אני לא מאמין שיש עדיין אנשים הזויים שמשתמשים באקספלורר 11! WTF?? מה נסגר? זה דפדפן ישן שהיו לו הרבה מאוד בעיות ובאגים וקריסות ותקיעות ועצירות. הגרסה הכי מעודכנת של הדפדפן הזה יצאה אי שם לפני כמעט 8 שנים ב-2013.. וגם אז היא הייתה דפוקה! אני כל החיים משתמש רק בכרום ופיירפוקס. אלה הדפדפנים הכי טובים שיש!

אירועים קרובים