תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » פיילוט חדש בספוטיפיי: סטוריז ממוזיקאים מפורסמים
הסטוריז שצצו בפלייליסט של שירי חג המולד בספוטיפיי. צילום מסך

פיילוט חדש בספוטיפיי: סטוריז ממוזיקאים מפורסמים

החברה עורכת בשירות ההזרמות ניסוי של התכונה המגה-מצליחה, שכבר נצפתה על ידי משתמשים שונים ברחבי העולם, כולל בישראל ● אם אתם.ן בעניין של שירי חג המולד - תמצאו סטוריז של כמה אמנים מוכרים צמודים לפלייליסט של שירי החג

מאת 29 בנובמבר 2020, 14:28 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

חברת ספוטיפיי (Spotify) בודקת תכונת סטוריז (Stories) חדשה בשירות ההזרמה הפופולרי שלה. הסטוריז של האמנים הפופולריים, שכבר נבחן כפיילוט, יופיע ברשימות השמעה נבחרות בפלטפורמה, כך לפי דיווחים שונים בתקשורת העולמית.

מייגן טריינור מתפייטת על עונת החגים בסטורי בספוטיפיי. צילום מסך

מייגן טריינור מתפייטת על עונת החגים בסטורי בספוטיפיי. צילום מסך

ה'סיפורים' הם למעשה פורמט שהמציאה לראשונה אפליקציית סנאפצ'ט (SnapChat), ושמאז "נגנב" ממנה על ידי אינסטגרם (Instagram) ופייסבוק (Facebook) הבעלים שלה, וגרף בעבור המשבטות הצלחה אדירה. בסטורי מעלה המשתמש סרטון קצרצר, לרוב בן עד 15 שניות (אם כי חלק מאלו שנצפו בספוטיפיי ארוכים יותר), או תמונה, והם נעלמים מהשירות כליל כעבור 24 שעות. מאחר שמדובר בפורמט כה אהוד, גם ספוטיפיי תשכפל אותו לפלטפורמה שלה, או לפחות תנסה, בתקווה למשוך יותר משתמשים לשירות. החברה מתכננת כהתחלה לאפשר למוזיקאים מפורסמים להעלות סטורי לפלייליסטים שיצרו בעבור אפליקציית ההזרמות, ולפי דיווחי המשתמשים, יש כבר אמנים שונים שהחלו להתנסות בפיילוט.

ספוטיפיי אישרה למגזין Engadget כי מדובר במבחן פומבי לתכונה, מאידך עדיין לא אושרו פרטים בנוגע לזמינות הכללית של התכונה, אולם היא נצפתה גם בישראל אחרי עדכון האפליקציה האחרון. "בספוטיפיי אנו עורכים באופן שגרתי מספר בדיקות, במטרה לשפר את חוויית המשתמש שלנו", אמר הדובר של החברה בהצהרה למדיה. "חלק מהבדיקות הללו בסופו של דבר סוללות את הדרך לחוויית המשתמש הרחבה שלנו, ואחרות משמשות רק ללמידה חשובה". הוא המשיך וציין כי "אין לנו חדשות נוספות לחלוק על התכניות העתידיות בשלב זה".

נכון לעכשיו, הסטוריז הראשונים כבר גלויים, כאמור, למשתמשים באנדרואיד וב-iOS. למשל תוכלו לראות אותם בפלייליסט של להיטי חג המולד, בהשתתפות מייגן טריינור, ג'ניפר לופז וקלי קלארקסון. הסטוריז כוללים כמה סרטונים שונים של אמנים שהמוזיקה שלהם נמצאת ברשימת ההשמעה, ובמקרה של חג המולד הם בעיקר עסוקים בסיפורים על תקופת החגים. על פי המשתמשים, סטוריז הופעלו גם בכמה רשימות השמעה אחרות שנוצרו על ידי ספוטיפיי.

הדיווחים על כך שספוטיפיי שוקדת על התכונה עלו כבר בשנה שעברה, אז החברה אישרה זאת לאנדרואיד פוליס. החידוש הוא שהפיילוט הציבורי של התכונה החל ממש לאחרונה, וככל הנראה בעתיד הקרוב נזכה לראות בפלייליסטים יותר ויותר סטוריז ממשפיעים וממוזיקאים נבחרים, אולי אפילו כאלו שאנחנו ממש ממש אוהבים מישראל. נקווה שהם גם ישירו בסטוריז, או לפחות יאלתרו קטעוני מוזיקה קצרצרים שישובבו את לב המעריצים.

פיילוט חדש בספוטיפיי: סטוריז ממוזיקאים מפורסמים Reviewed by on . חברת ספוטיפיי (Spotify) בודקת תכונת סטוריז (Stories) חדשה בשירות ההזרמה הפופולרי שלה. הסטוריז של האמנים הפופולריים, שכבר נבחן כפיילוט, יופיע ברשימות השמעה נבחרו חברת ספוטיפיי (Spotify) בודקת תכונת סטוריז (Stories) חדשה בשירות ההזרמה הפופולרי שלה. הסטוריז של האמנים הפופולריים, שכבר נבחן כפיילוט, יופיע ברשימות השמעה נבחרו Rating: 0

הגיבו