בוריס פינסקי מונה לתפקיד מנהל הטכנולוגיה באקספרדה

פינסקי, DBA בכיר בהכשרתו, יוביל את כל צוותי שירותי המומחה באקספרדה

בוריס פינסקי, מנהל הטכנולוגיה באקספרדה, צילום: אמיתי קרני

בוריס פינסקי מונה לתפקיד מנהל הטכנולוגיה באקספרדה (Experda). בתפקידו החדש כמנהל הטכנולוגיה הוא יוביל את כל צוותי שירותי המומחה בחברה.

פינסקי, DBA בכיר בהכשרתו, מביא עימו לתפקיד יותר מ-10 שנות ניסיון בתחום הדטה. מינוי זה יתרום משמעותית לצמיחתה של אקספרדה, שהפכה לאחרונה לגורם המקצועי והגדול בישראל בתחום בסיסי הנתונים.

פינסקי (40) הוא בעל תואר בשיווק טכנולוגי ממכללת ספיר והסמכה ל-DBA ממכללת נס. לבוריס ניסיון רב בתחום הדטה, ובשנים האחרונות שימש כ-DBA וכראש צוות בחברה.

"אקספרדה היא חברה מובילה בתחום בסיסי הנתונים" אמר בוריס, "מדובר בעולם דינמי שמתפתח ללא הרף ומציב בפנינו אתגרים מקצועיים, כמו שליטה בריבוי טכנולוגיות, עבודה במגוון פלטפורמות ובניית פתרונות מתקדמים. אני מאמין שההשקעה בפיתוח המקצועי של צוותי שירותי המומחה שלנו בפלטפורמות הטכנולוגיות המתאימות לכישוריהם תאפשר לנו להמשיך לענות בשלמות על הצרכים הייחודיים והדרישות המשתנות של לקוחותינו, והחברה כולה תרוויח מכך".

אביב מדמון, מנכ"ל אקספרדה, אמר, כי "היכולות המוכחות של בוריס מוכרות לנו מזה שנים, ואין מתאים ממנו לתפקיד מנהל טכנולוגיות. בוריס יוביל את אקספרדה לעולמות תוכן חדשים, שיאפשרו לנו להמשיך לספק ללקוחותינו מענה מקיף בטכנולוגיות קוד פתוח, ענן ו-DevOps, ובהזדמנות זו ברצוני לאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש".

אקספרדה, המספקת פתרונות קצה לקצה בתחום בסיסי הנתונים ועולמות הדטה, הודיעה לאחרונה על מהלך מיזוג אסטרטגי עם חברת דטסייט (Datasite). החברה המאוחדת מספקת ליווי טכנולוגי, שירותי מומחה ותמיכה לארגונים ולחברות בארץ ובעולם ומלווה את לקוחותיה בהקמה, בפיתוח ובתחזוקה של מערכות ותהליכים לזרימת המידע בארגון. מוצריה ושירותיה של אקספרדה מנגישים את המידע לכל צרכני הנתונים בארגון, שומרים על זמינותו ושרידותו תוך עמידה בתקנים ובסטנדרטים הנדרשים והופכים את המידע הארגוני ליתרון עסקי רב עוצמה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים