מיליון דולר, Spotlight

סנאפ השיקה את Spotlight – תכונה בסנאפצ'ט שמאפשרת לפרסם סרטונים קצרים בני 60 שניות, ו"מחלקת" מיליון דולר מדי יום ליוצרי הסרטונים שיזכו למספר הגדול ביותר של צפיות

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

סנאפ (Snap) השיקה את Spotlight – תכונה בסנאפצ'ט שמתחרה בטיק-טוק (TikTok) וב-Reels של אינסטגרם (Instagram) ו"מחלקת" מיליון דולר מדי יום ליוצרי הסרטונים שיזכו למספר הגדול ביותר של צפיות.

סרטוני Spotlight קצרים בני 60 שניות יוצגו בפיד אחד מרכזי, ובשלב הראשון לא יכללו מודעות, אך לפי דובר החברה, סנאפ תוסיף לתכונה מודעות בחודשים הקרובים.

בשונה מהמתחרות, Spotlight לא תכלול תגובות ציבוריות, והודעות Spotlight יהיו נתונות לתנאי השימוש של סנאפ ולכללי המדיניות שלה, של אי פרסום תוכן פוליטי, חדשות שקריות, תוכן מטעה ותוכן הכולל בריונות, אלימות וכדומה. בנוסף, במטרה לעודד משתמשים ליצור סרטונים בכלים שלה, לא יהיה ניתן להוריד סרטונים מטיק-טוק ולהעביר אותם לסנאפצ'ט.

המשתמשים שמפרסמים הודעות Spotlight צריכים להיות בני 16 ומעלה כדי שיוכלו לקבל תשלום.

תכונת Spotlight זמינה בשלב זה בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, בריטניה, אירלנד, נורווגיה, שוודיה, דנמרק גרמניה וצרפת, ובחודשים הקרובים תושק באזורים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים