דו"ח הליגה נגד השמצה: יותר מ-80% מהגיימרים בארה"ב חוו הטרדה

הסקר מגלה כי ישנה עלייה בהטרדות בפלטפורמות משחקים ברשת מאז 2019 כש-68% העידו כי חוו הטרדות חמורות אשר כללו איומים פיזיים, מעקבים והתעללות מתמשכת

חווים הטרדות ברשת. גיימרים. צילום אילוסטרציה: BigStock
הליגה נגד השמצה - ADL

הליגה נגד השמצה – ADL

68% מהגיימרים ברשת חוו הטרדות חמורות בעת משחקים אונליין, אשר כללו איומים פיזיים, מעקבים והטרדות מתמשכות, בעוד ש-81% מהגיימרים חוו צורה כלשהי של הטרדה, כך לפי מחקר חדש של המרכז לטכנולוגיה וחברה של הליגה נגד השמצה (ADL). מדובר בעלייה של 3% בהטרדות החמורות, ועלייה של 7% בהטרדות בסך הכל, השוואה לסקר 2019 , שהיה הראשון מסוגו. 52% מהגיימרים שחוו הטרדות ברשת דיווחו כי היוו מטרה בשל גזעם, דתם, מינם, זהותם ו/או האוריינטציה המינית שלהם. 

העלייה הגדולה ביותר בצורת ההטרדה מהדו"ח שיצא ב-2019 היא במעקבים: 44% מהשחקנים דיווח כי חוו מעקבים במשחק רב משתתפים ב-2020, עלייה של 10% מלפני שנה. 

"אפילו לפני הקורונה משחקי הרשת היו מאוד פופולריים, אבל המגיפה דחפה אנשים רבים יותר לחפש פעילויות פנאי אונליין. למרבה הצער, יותר שחקנים פירושו יותר אנשים חשופים לשנאה. למעשה, חוויית הגיימינג של כ-34 מיליון אמריקנים בוגרים רצופה בשנאה ובהטרדות", אמר ג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה. "אנחנו בליגה נגד השמצה מודאגים משנאה ברשת היכן שהיא נמצאת, אם היא מתבטאת בפלטפורמות המשחקים אונליין או ברשתות החברתיות. ובדיוק כפי שביקשנו מפייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ויוטיוב (Youtube) לטפל בצורה אפקטיבית יותר בשנאה ובהטרדות, אנחנו פונים לתעשיית הגיימינג ומבקשים את אותו הדבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים