מחשב רגיל ש-"עולה יותר מ-50 מיליון שקלים"

האתר הבריטי של דל הציג מחשב Inspiron 15 3000, שלאחר שינוי בצבע שלו מחירו מזנק ל-12 מיליון ליש"ט ● לא מדובר במחיר האמיתי ואף לא פייק ניוז, אלא בטעות שביצעו אנשי החברה ● אפשר לנשום לרווחה

ה-Inspiron 15 3000 של דל. צילום: אתר החברה (לא הבריטי)

טעות שביצעו אנשי דל באתר הבית הבריטי של החברה גרמה לכך שאחד הלפטופים שלה, שמיועד למיינסטרים, זכה לקבל מחיר מיוחד, שכנראה רק מעטים בלבד בעולם היו יכולים להרשות לעצמם.

אחד מקוראי הרג'יסטר שלח לאתר סרטון שבו רואים שמחשב Inspiron 15 3000, שמוצע בדרך כלל במחיר של 589 ליש"ט, הופך בבת אחת ליקר המציאות, תרתי משמע, בגלל שינוי קטן אחד שבוצע: החלפת הצבע השחור שלו בצבע מינט רך – שזה בעצם צבע אפור. שינוי הצבע הקפיץ את המחיר ל…, תחזיקו חזק… יותר מ-12 מיליון ליש"ט (מעל 50 מיליון שקלים), ואפילו במחיר מבצע שבו הוא מוצע ב-20 ליש"ט פחות (הנחה "משמעותית"), ועם משלוח בחינם.

הדבר עורר, מן הסתם, את חשדם של אנשי האתר, והם בדקו את הסרטון כדי לבחון האם מדובר בהטעיית פוטושופ. התוצאה הייתה שאכן כך, אם כי רק בחלק מהדגמים של המחשב עם מסך ה-15.6 אינץ'. במציאות, גם במחשב עם המחיר המיוחד במינו, ההבדל היחיד היה בחירה בין צבע שחור למינט, ולא העלות שלו. דרך אגב, עלות השינוי מסתכמת באפס עגול.

לאחר העלאת הידיעה הבעיה הועלמה בפשטות: בדגמים שגרמו לבעיה פשוט ביטלו את אפשרות הבחירה בצבע, והדגמים מוצעים רק בצבע שחור.

יצוין כי הבעיה הייתה נקודתית לאתר הבריטי של דל. באתרים אחרים לא ניתן היה, ובוודאי שלא יהיה, לרכוש את "המחשב המיוחד" במחיר המשעשע הזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים