מטריקס תייצג בישראל את פתרונות ניהול הדטה של אינפורמטיקה

הפתרונות מאפשרים ניהול ומשילות על המידע הארגוני, שמירה על פרטיות הארגונים ובניית אמת אחת אחודה על לקוחות, ספקים, פריטים ותהליכים עסקיים שונים

מוטי סדובסקי, מנהל מכירות למזרח אירופה וישראל באינפורמטיקה. צילום: ניב קנטור

מטריקס הודיעה היום (ד') כי היא מתחילה לייצג בישראל את פתרונות ניהול הדטה של אינפורמטיקה. ענקית ה-IT הישראלית תציע את הפתרונות לארגונים גדולים בכל מגזרי המשק. עם חתימת ההסכם בין שתי החברות, החל הייצוג באופן מיידי, כאשר כבר בימים הקרובים תחל מטריקס לקדם את מוצרי אינפורמטיקה בקרב קהל הלקוחות הרחב שלה וכן מול לקוחות חדשים.

החברה תתמקד במכירה, שיווק והטמעה של מערכות בתחומי ניהול המידע הארגוני (Data Integration), לרבות מעבר לענן ובניית פתרונות אחסון נתונים (DWH ואגם נתונים) בעולמות הפרטיות ומשילות הנתונים. כמו כן, היא תציע פתרונות שיווק מקיפים (Business 360), שיאפשרו בניית אמת אחת אחודה על לקוחות, ספקים, פריטים ותהליכים עסקיים שונים.

על פי גרטנר, אינפורמטיקה נמצאת במקום הראשון בעולם בתחום ה-iPaaS – אינטגרציה ואיכות נתונים וניהול מידע, עם יותר מ-10,000 לקוחות, לרבות חברות ישראליות ממגזרים. באינפורמטיקה אומרים כי השותפות שלה עם מטריקס וניסיונה הנרחב במענה טכנולוגי לכל תחומי המשק ירחיבו את נוכחותה בישראל, באמצעות שילוב מוצרי ניהול המידע שלה להאצת תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים.

מוטי סדובסקי, מנהל מכירות אינפורמטיקה למזרח אירופה וישראל, אמר כי "במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות יינתן דגש למכירת פתרונות אינטגרציית דטה בענן ופתרונות משילות נתונים, שכוללים ניהול קטלוג, איכות דטה ולניהול 'מילון ארגוני עסקי', שמאפשר לכל משתמשי ומנהלי הארגון לעשות שימוש קל ויעיל במרקטפלייס נתונים ארגוני אחוד".

פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: יח"צ

לדברי פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "סל השירותים הרחב שלנו מאפשר לנו לשלב את מוצרי אינפורמטיקה בטווח גדול של פתרונות שאנחנו מציעים ללקוחותינו בכל התחומים במשק. שותפות זו היא נדבך נוסף וחשוב לאחד מתחומי הליבה שלנו, ומאפשרת ללקוחותינו ניהול וטיפול טובים יותר במידע הארגוני שלהם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים