הגנה על מפתחות קריפטו: אנבאונד טק גייסה 20 מיליון דולר

החברה מציעה פתרון לניהול מפתחות קריפטו בהתבסס על טכנולוגיית מחשוב מרובה משתתפים ● הגיוס הובל על ידי קרן אבולושן אקוויטי פרטנרס והשתתפו בו גופים בולטים בעולם הפיננסי כגולדמן זאקס וסיטי

פרופ' יהודה לינדל, ממייסדי ומנכ"ל אנבאונד טק. צילום: אריאל ואן סטרטן

עוד גיוס בעולם הסייבר הישראלי: אנבאונד טק, שמציעה פתרון לניהול והגנה על מפתחות הצפנה, הודיעה היום (ג') כי היא גייסה 20 מיליון דולר בסבב B. הגיוס הובל על ידי קרן אבולושן אקוויטי פרטנרס והשתתפו בו גופים בולטים כגולדמן זאקס, סיטי וקרן אינוביישן אנוודורס. בעקבות השלמת הסבב יצטרף ג'יי.אר סמית' מאבולושן אקוויטי פרטנרס לדירקטוריון החברה.

אנבאונד טק מספקת פלטפורמה לניהול מפתחות קריפטוגרפיים עם תשתית קריפטוגרפית שמאפשרת לתאגידים ומוסדות פיננסיים להגן על המידע והנכסים הדיגיטליים שלהם. הפתרון שלה מבוסס על טכנולוגיית חישוב מרובה משתתפים (Multi party computation) והוא מתאים לכל סביבה: און פרמיס וענן ציבורי או פרטי. בהמשך לגיוס, החברה תתמקד בהגדלת עסקיה עם ארגונים גלובליים ובנקים מובילים בעולם.

החברה הוקמה ב-2015 על ידי שני חוקרים בולטים בתחום הקריפטוגרפיה – פרופ' יהודה לינדל, מנכ"ל החברה, ופרופ' נייג'ל סמארט. אליהם הצטרף גיא פאר, שעומד בראש צוות המחקר והפיתוח שלה. עד כה גייסה אנבאונד טק 40 מיליון דולר והיא נמצאת בימים אלה במהלך של גיוס עובדים, שאמור להביא להגדלת מצבת כוח האדם שלה בכשליש עד לסוף הרבעון הראשון של השנה הבאה.

"השלמת סבב הגיוס מסמן עבורנו אבן דרך משמעותית כאשר אנחנו נכנסים לשלב הבא של צמיחת החברה", אמר פרופ' לינדל. "המימון הזה מסייע להמשכת דרכנו לפתח פתרונות ניהול והגנה על מפתחות קריפטוגרפיים עבור ארגונים גדולים".

אנבאונד טק היא לא חברת הסייבר הישראלית הראשונה שהודיעה על השלמת סבב גיוס מתחילת החודש. ההודעה המשמעותית ביותר הייתה של סנטינל וואן, שדיווחה כי היא גייסה 267 מיליון דולר בסבב שישי, וחברה נוספת היא ReSec, שלקופתה הצטרפו ארבעה מיליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים