הרבעון של חילן: עלייה ברווח הנקי; ההכנסות – ללא שינוי

למרות הקורונה, הרווח הנקי של החברה זינק ברבעון השלישי ב-17% ● הנתון החיובי – עקב איחוד התוצאות עם אלה של פיידיי, שחילן רכשה

אבי באום, יו"ר חילן. צילום: יח"צ

חילן סיימה את הרבעון השלישי עם תוצאות טובות יחסית, ודאי על רקע התקופה המשברית של הקורונה: ההכנסות אמנם נותרו ללא שינוי, אבל הרווח הנקי עלה בשיעור דו ספרתי – כך עולה מהדו"חות שהחברה פרסמה היום (ב').

הנתונים הרבעוניים מראים על ירידה של 0.4% בהוצאות ל-250.8 מיליון שקלים אל מול עלייה של 0.5% בהכנסות ל-389.6 מיליון. בעוד שתקופת הקורונה השפיעה לשלילה על סעיף ההכנסות, הן בסופו של דבר עלו עקב איחוד בפעם הראשונה של תוצאות פיידיי שחילן רכשה לתוך הדו"חות שלה. כתוצאה מהגידול בהכנסות אל מול הקיטון בהוצאות, הרווח הנקי צמח ב-16.7% ל-27.4 מיליון שקלים. הרווח לבעלי המניות רשם עלייה של 14.7% ועמד על 25.8 מיליון.

עוד נתונים מראים כי ההוצאות הגולמיות של חילן זינקו ברבעון ב-25.2% ל-379 מיליון שקלים, הרווח הגולמי גדל בקצת יותר מ-8% ל-86.9 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 22.3%. בסעיפי התפעול, ההוצאות גדלו ב-6.6% ל-48 מיליון והרווח רשם עלייה של 10% ועמד על 38.8 מיליון. ה-EBITDA עלה ב-7.8% ל-58.2 מיליון שקלים – גם במקרה זה אודות האיחוד עם תוצאות פיידיי.

לצד התוצאות הרבעוניות פרסמה חילן את הנתונים לשלושת הרבעונים הראשונים של השנה. הוצאות החברה רשמו בתקופה זו עלייה של 1.3% לקצת יותר ממיליארד שקלים, ההכנסות עלו ב-1.5% ל-1.2 מיליארד, הרווח התפעולי גדל ב-3.4% ל-124.5 מיליון וזה הנקי רשם עלייה של קרוב ל-7% והגיע ל-92.1 מיליון.

אבי באום, יו"ר חילן, אמר כי "התוצאות נובעות מרכישת פעילות השכר בארצות הברית וממהלכי ניהול והתייעלות שבהם נקטנו. תוצאות אלה הושגו למרות העלייה בתחלואה, התפרצות הגל השני של הקורונה והשפעתה על הפעילות העסקית של המשק הישראלי. הרבעון הרביעי מאופיין, באופן מסורתי, בגידול בביקושים למגזרי תשתיות המחשוב ושיווק מוצרי התוכנה, ואנחנו פועלים להשגת יעדיו חרף אתגרי התקופה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים