יוטיוב חוותה תקלה עולמית הלילה

שירות הזרמת הווידיאו הפופולרי ביותר בעולם פסק חלקית מלפעול לזמן מה, ונכון להבוקר ככל הנראה חזר לאיתנו ● לא נמסרה הסיבה לאירוע

תקלה לילית. יוטיוב

משתמשי יוטיוב (YouTube) בכל רחבי העולם לא הצליחו אמש להפעיל סרטונים עקב תקלה נרחבת בשירות הסטרימינג הפופולרי.

גרף הבעיות בפלטפורמה. צילום מסך מאתר DownDetector

גרף הבעיות בפלטפורמה. צילום מסך מאתר DownDetector

אתר הניטור DownDetector קיבל את תגובותיהם ודיווחיהם של רבבות משתמשים שנתקלו בבעיות בהזרמת סרטונים בצפון מזרח אמריקה, מערב אירופה, מקסיקו, אוסטרליה ודרום אמריקה. התקלה השפיעה גם על ישראל וחלה בין השעות 1:00-4:00 לפנות בוקר (לפי שעון ישראל). משתמשים דיווחו על סרטונים שלא נטענו, או שלא הצליחו להפעיל אותם לחלוטין ביישומים שולחניים וניידים. גם מודעות שהושמעו בסרטוני היוטיוב סומנו ככלו שלא נטענו במהלך ההפסקה הטכנית.

דף TeamYouTube עדכן בטוויטר (Twitter) עם תחילת הדיווחים על הבעיות בשירות ש-"אם אתם מתקשים לצפות בסרטונים ביוטיוב כרגע, אתם לא לבד – הצוות שלנו מודע לבעיה ועובד על תיקון. אנו נלווה כאן, עם כל העדכונים". כעבור כשעתיים עדכן הצוות כי "…וחזרנו – אנחנו כל כך מצטערים על ההפרעה. היא תוקנה בכל המכשירים ושירותי יוטיוב, תודה על שהפגנתם הסבלנות איתנו". החברה לא עדכנה מה הסיבה לתקלה החמורה.

יש גולשים שהמשיכו להתלונן על בעיות בפלטפורמה. צילום מסך מאתר DownDetector

יש גולשים שהמשיכו להתלונן על בעיות בפלטפורמה. צילום מסך מאתר DownDetector

ואולם יצוין כי יש גולשים שהמשיכו להתלונן על בעיות בפלטפורמה גם לאחר מכן ועל פי גרף התלונות של DownDetector, התקלה העולמית נמשכה עוד לפחות שעה אחרי הבשורה על תיקונה מטעם החברה. מאידך, גם בשעות הבוקר היותר מאוחרות היום (ה') עדיין התקבלו תלונות של גולשים ממקומות שונים בעולם שלא הצליחו לנגן סרטונים. בבדיקה שערכה אנשים ומחשבים בזמן פרסום שורות אלו לא נצפתה תקלה בישראל.

יוטיוב, שנמצאת כידוע בבעלות גוגל (Google) מתגאה ביותר משני מיליארד משתמשים מחוברים מדי חודש, ובעבר טענה כי מדי יום יותר ממיליארד שעות וידיאו מוזרמות בפלטפורמה שלה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד

    הרגע יש לי תקלה בשרת ולא יכול לראות כלום ביוטיוב לפני מספר דקות ראיתי ולאחר מכן פסק רושם לי הייתה בעיה בשרת 503 מנסה להתחבר אך ללא הצלחה אשמח לעזרתכם ולדעת מה הסיבה לבעיה שכזאת תודה מראש דוד

  2. ארטור אנטונוב

    היוטיוב עדיין לא מתפקד כמו שצריך אין גישה לסרטונים ושירים.

אירועים קרובים