SheForce – תכנית מנטורינג שתכשיר נשים למומחיות בסייבר

יעל טרויכין, מנהלת פעילות טרנד מיקרו בישראל - החברה שמפעילה את התכנית: "גיוון תעסוקתי הוא המפתח לחדשנות ולקידום פתרונות למלחמה באיומים"

יעל טרויכין, מנהלת פעילות טרנד מיקרו בישראל. צילום: שי הנסב

חברת הסייבר הבינלאומית טרנד מיקרו (Trend Micro) הכריזה על הקמת תכנית מנטורינג חדשה – SheForce לנשים בישראל. החברה הסבירה שהיא שמה לנגד עיניה את קידום הנשים בעולם הסייבר. בחברה מנהלות בכירות רבות ובראשה עומדת מייסדת החברה, אווה צ'אן, שנבחרה לאחרונה לאחת מ-100 הנשים המובילות בתחום בעולם על ידי מגזין Cyber Defense. את הסניף הישראלי מנהלת יעל טרויכין, בת ה-27.

על פי מגזין CYBER CRIME, נראה ששיעור הנשים בתעשייה הוא 24%-20%, בהערכה שמרנית. כדי להרחיב את המחסור בכח האדם ולהרחיב את מעגל הנשים בתעשייה, הוחלט לפנות אל מנטוריות-מומחיות ישראליות בתחום אבטחת המידע ואל נשות אבטחת סייבר בתחילת דרכן, המעוניינות להתמקצע בעולם הסייבר. זאת כדי לחזק את התפתחותן המקצועית ולפתח את הדור הבא של מנהיגות אבטחת הסייבר בישראל ובעולם.

טרויכין, מנהלת פעילות טרנד מיקרו בישראל: "אנו בטרנד מיקרו מאמינים כי גיוון תעסוקתי הוא המפתח לחדשנות ולקידום פתרונות למלחמה באיומים. אנו מחויבים לסיע לנשים לקדם את הקריירות שלהם, ליצור קשרים ולמלא תפקידים בכל ארגון בעולם שזקוק להגנת סייבר. נראה שיש לפנינו עבודה רבה על מנת שנשים יתפסו את מקומן הראוי בתעשייה, אבל ללא ספק המודעות הגוברת לאיומי סייבר, המשרות הקורצות בתחום והמחסור האקוטי בכוח אדם יעשו את שלהם ובשנים הבאות נראה ללא ספק יותר ויותר נשים בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים