אינטגריטי תפיץ את פתרון ההגנה על גישה למערכות ארגוניות מבית סילברפורט

הפתרון של החברה הישראלית מאפשר אימות מאובטח ומגן על הגישה למערכות הרגישות של הארגון ● בשתי החברות חוזים כי בשנתיים הקרובות, המכירות של המוצר בישראל בלבד יניבו להן מיליוני שקלים

מימין: ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי; הד קובץ, מנכ"ל סילברפורט; ויונתן נתיב, מנהל מכירות אסיה וישראל בחברה. צילום: יח"צ

אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס תמכור ותפיץ את הפתרון של סילברפורט (Silverfort) הישראלית, שמאפשר אימות מאובטח והגנה על גישה למערכות רגישות של ארגונים – כך הודיעו החברות היום (ב').

בחברה אומרים כי פתרון ה-MFA (ר"ת Multi Factor Authentication – אימות רב גורמים) מאפשר הגנה על כל מערכת שהיא, לרבות שירותי ענן ומערכות ייחודיות בארגון. יכולת זאת נובעת מהארכיטקטורה של סילברפורט, שלא דורשת התקנת תוכנה על שרתים או פרוקסים ברשת, או שינויים בקוד של האפליקציות הארגוניות.

המערכת מאפשרת להעלות את דרישות אימות הזהות בהתאם לרמת הסיכון, במה שנקרא RBA (ר"ת Risk Based Authentication – אימות מבוסס סיכון). זאת, על ידי ניטור בקשות הגישה של כל המשתמשים השונים למערכות הארגוניות, וכן בין המערכות עצמן, בזמן אמת. בקשות גישה אלה מנותחות על ידי מנוע ניתוח סיכונים מתקדם, מבוסס בינה מלאכותית. המערכת מעלה את דרישות אימות הזהות בהתאם לרמת הסיכון על פי לוגיקה מוגדרת מראש ו/או על בסיס זיהוי אנומליה, ויכולה לדרוש מהמשתמש אימות באמצעי נוסף, להתריע על פעילות חשודה או לחסום גישה בזמן אמת.

סילברפורט פועלת הן בשוק הישראלי והן בזה העולמי. בחברה אומרים כי המוצר מסופק בגרסאות הבשלות ליישום בכל ארגון – בכל גודל ובכל מגזר פעילות.

כחלק מההסכם, אינטגריטי הכשירה צוות מומחים על מנת לספק מענה ללקוחות של פתרונות סילברפורט. שתי החברות מעריכות כי ההסכם יניב עבורן במהלך השנתיים הקרובות מכירות בסך של מיליוני שקלים בישראל.

"הביקוש לפתרונות אימות מאובטח הולך וגדל"

לדברי הד קובץ, מנכ"ל סילברפורט, ההסכם בא על רקע וכמענה ל-"ביקוש ההולך וגדל בתקופה האחרונה לפתרונות אימות מאובטח, עקב הצורך של חברות רבות לאפשר גישה של עובדים למערכות רגישות מהבית, מבלי להתפשר על אבטחה".

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי, ציין כי "תחום ההזדהות המאובטחת הוא התמחות שלנו, מתוך הבנה שהזדהות היא אבן יסוד בניהול מדיניות סייבר ארגונית. אני צופה עשרות לקוחות חדשים של אינטגריטי וסילברפורט בזמן הקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים