מצב כהה מגיע למשתמשי פייסבוק באנדרואיד ו-iOS

אחרי שהחילה כבר את האפשרות המכונה dark mode - מעין גרסת נגטיב של השירות - על ווטסאפ ומסנג'ר שלה, כעת גם משתמשי האפליקציה של הרשת החברתית פייסבוק זוכים לקצת הפוגה לעיניים וכנראה גם לפחות בזבוז משאבים בניידים שלהם

מצב כהה מגיע לאפליקציה. פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook) מתחדשת ומציעה למשתמשי הרשת החברתית שלה בחירה במצב כהה (dark mode) בעבור מכשירים מבוססי אנדרואיד ו-iOS. את התגלית חשפה ג'יין מנצ'ון וונג, חוקרת אפליקציות מוכרת, בטוויטר (Twitter) ופייסבוק אישרה זאת.

הענקית ממאנלו פארק למעשה משחזרת בכך את מה שכבר החילה על השירות של חברת הבת שלה, ווטסאפ (WhatsApp), כמו גם בכלי המסרים המידיים שלה, המסנג'ר (Messenger), וזאת כדי לקדם את האפשרות להפעלת הפלטפורמות שבבעלותה במצב הכהה, שנחשב גם ידידותי יותר לעין וגם מכלה פחות ממשאבי הסמארטפון. השינוי מגיע אחרי שמצב כהה היה זמין בתחילה רק למשתמשי הפלטפורמה בשולחן העבודה, וכעת גם משתמשי האפליקציה, והעיניים שלהם, ייהנו ממנו.

מנהלי פייסבוק הודיעו באמצע השנה כי המצב הכהה יגיע בהדרגה לגרסאות הסלולריות של היישום, אלא שעד כה, ככל הידוע, הזמינות שלו הוגבלה ככל הנראה לקומץ ממשתמשים, שהיוו מעין קבוצת בדיקה אקראית. זו אולי הסיבה לכך שיש מי שכבר ראו לפני כן אפשרות למצב כהה זמינה במכשירם בעבור פייסבוק. כעת  סביר להניח שזה ישתנה, והאופציה להכהות את המסך ולתת מזור לעיניים העייפות, תגיע לכולם.

האם גם אתם יכולים להגדיר את המצב הכהה וכיצד?

בכל מקרה, כעת תוכלו לגלות בקלות אם אתם כבר יכולים לקבוע מצב כהה באפליקציית פייסבוק שבמכשירכם: ביישום, הקישו על שלוש הנקודות השחורות בפינה העליונה כדי לפתוח את התפריט -> גללו מעט למטה ומצאו את 'הגדרות ופרטיות' -> אם אתם רואים את האפשרות 'מצב לילה' (Night mode), אתם כבר יכולים להשתמש במצב הכהה באפליקציית פייסבוק.

מכיוון שעדכוני אפליקציות לרוב נעשים בגלים, בהחלט ייתכן שהפונקציה עדיין לא מוצגת אצלכם – במקרה זה עליכם לבדוק שוב בשלב מאוחר יותר אם המצב הכהה זמין כבר אצלכם. כמו כן, וודאו שעדכנתם לגרסה האחרונה של האפליקציה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים