אוברול יפני חדשני ימדוד אתכם וישלח את הנתונים לחייט

אולי תפירת בגדים אצל חייטים נשמעת לא ממש רלוונטית, אבל לא אחת אנחנו זקוקים למידות גופנו בעיקר כדי להזמין בגדים באופן מוצלח מאתרי אונליין ● חליפת הגוף עתירת החיישנים, שפיתחה הקמעונאית זוזו מיפן, עומדת לבצע את המדידה הזו בעבורכם

האוברול שימדוד אתכם במדויק. צילום: זוזו

קמעונאית האופנה אונליין, החברה היפנית זוזו (Zozo), הודיעה כי חליפת מדידת הגוף שלה, המכונה Zozosuit, יצאה בדגם חדש ומשופר, לאחר שצליחה לפתור את הבעיות ולתקן את הפגמים שהכשילו את גרסתו הקודמת של הגדג'ט המעניין, כך על פי רויטרס (Reuters).

חליפת הגוף מודדת את הנתונים ושולחת לאתר או לחייט. צילום מסך מסרטון של חברת זוזו

חליפת הגוף מודדת את הנתונים ושולחת לאתר או לחייט. צילום מסך מסרטון של חברת זוזו

חברת זוזו מוכרת מוצרים אונליין, בעיקר ביגוד והנעלה, וזה מה שדירבן אותה כנראה לפתח מעין אוברול המשובץ בהמוני חיישנים בצורת נקודות, שמודד את הגוף של מי שלובש אותו ויודע את מידותיו המדויקות. החברה חשפה ביום ה' את הגרסה העדכנית ל-Zozosuit, שהייתה אחד משורה של פרויקטים כושלים שהחברה הוציאה, בטרם עזיבתו של המייסד שלה, יוסאקו מייזאווה. הפעם, היא הבטיחה דיוק רב יותר באמצעות שינויי עיצוב ותוכנה.

ה-Zozosuit המנוקדת המקורית, כאשר נסרקה באמצעות הסמארטפון, אפשרה למשתמשים לקבל את המידות המדוקדקות שלהם ולהזמין בגדים בהזמנה אישית, למשל מחייט או כשירות בחנויות אקסקלוסיביות במיוחד. היא זכתה להתעניינות עצומה, אך לא הצליחה במכירות, על רקע תלונות על בעיות שונות בתכנונה.

זוזו, הנשלטת על ידי עסקי האינטרנט המקומיים של תאגיד הענק הסיני סופטבנק (SoftBank), אומרת כי בחליפה החדשה, Zozosuit 2, יש פי 50 יותר נקודת מדידה, ואלו מאפשרות סריקות ברזולוציה גבוהה יותר, הדרושות לשם קבלת מידות מדויקות בעבור פריטים כמו בגדי ספורט ובגדים תחתונים.

קמעונאית האופנה מסרה כי היא מחפשת שותפים כעת, ומקווה להציע את החליפה לרכישה בתוך שנה.

מאז הקורונה – צרכנים קונים יותר בגדים אונליין

טכנולוגיית מדידת גוף מדויקת וקלה לשימוש הפכה לנחשקת במיוחד בעבור קמעונאי האופנה אונליין, זאת אומרת אותן חנויות שמציעות ביגוד להמונים ברכישה באתריהן ובאפליקציות שלהן, משום שמידות מדויקות שהלקוחות יוכלו למסור עשויות להפחית את החזרי הסחורה שהן חוות.

מאז הקורונה - יותר קניות אונליין. צילום אילוסטרציה: BigStock

מאז הקורונה – יותר קניות אונליין. צילום אילוסטרציה: BigStock

מיותר כמעט לציין שכעת, בעידן הקורונה, המונים פנו לרכישת כמעט כל פריט שהוא באופן מקוון, ואולי במיוחד אופנה, בהיעדר קניונים וכשחנויות ורשתות הביגוד פשוט סגורות. העניין נתן דחיפה לתעשיית הקמעונאות אונליין בכלל, ולזו שמספקת ביגוד בפרט, ולפיכך בהחלט אפשרי שהפיתוח של זוזו, אם יואץ ויגיע כמה שיותר לשוק, יעניין רבים שישמחו לקבל את המכנסיים או הג'ק שלהם בדיוק כפי מידתם. אגב, זוזו כבר מפיצה מוצר דומה ששמו Zozomat – המאפשר מדידת כפות רגליים מדויקת בעבור רוכשי ההנעלה דרכה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מולי

    סופטבנק זאת קבוצה יפנית ולא סינית..!

אירועים קרובים