בעקבות פייסבוק וטוויטר, גם טיק טוק אוסרת תכנים אנטישמיים

אפליקציית סרטוני הווידיאו הפופולארית הודיעה, כי תסיר מידע מוטעה וסטריאוטיפים שפוגעים בקהילות יהודיות, מוסלמיות ואחרות, וגם תכנים שפוגעים בקהילת הלהט"ב

מלכוד מובנה. טיק-טוק. צילום: BigStock

אפליקציית סרטוני הווידיאו הפופולארית טיק טוק הודיעה על עדכון המדיניות שלה המתייחס לאופן בו החברה מגדירה אידאולוגיות שנאה שונות, עדכון לגבי שיפור הכלים המשמשים לאתר תוכן שכזה בפלטפורמה והבהרות לגבי אמצעי האכיפה ומדיניות השקיפות בנוגע להסרת תוכן שכזה. "המטרה שלנו", אומרת טיק-טוק, "היא למגר את השנאה בטיקטוק".

החברה הודיעה כי תסיר מידע מוטעה וסטריאוטיפים שפוגעים בקהילות יהודיות, מוסלמיות ואחרות, כולל מידע שקרי על אודות אנשים ומשפחות ידועים, המנוצלים כשופר להפצת אנטישמיות. בנוסף, הודיעה החברה, כי "נסיר גם תכנים שפוגעים בקהילת הלהט"ב ונאסור הפצת רעיונות של שנאה על הרקע הזה, תכנים המקדמים טיפול בהמרה או תכנים המעודדים את הרעיון המטעה שאנשים לא נולדים להט"ב".

"תוכן שמקדם אידיאולוגיות שנאה תמיד הוגדר אצלנו כהפרה של כללי הקהילה", ציינה החברה בהודעתה, "אולם עד היום לא היו לסוקרים בצוות הבטיחות שלנו הוראות מפורשות וברורות בנושא, מלבד התייחסות לאידאולוגיות שנאה ברורות מאליהן, כגון ניאו-נאציזם, הכחשת שואה ועליונות הגזע הלבן. אלא שפעמים רבות תוכן מעורר שנאה מתקיים במרחב מרומז, שאינו עובר את הגבול עד כדי הפרה מוחלטת של כללי הקהילה. ההבהרות החדשות ינחו את הארגון והצוותים כיצד להתייחס לתוכן המעורר שנאה ומופיע באופן מרומז שלא נאכף עד היום". לדברי החברה, צוותי המוצר וההנדסה קיבלו תוספת מומחים בתחומים אלה כדי להתמקד ביעילות ושקיפות הקשורים לאכיפה של תכנים אלו. ובנוסף, החברה מדגישה כי הכשרת צוותי האכיפה נמשכת באופן קבוע כדי לשפר כל העת את יכולתם לזהות ולאתר טוב יותר התנהגות המעוררת או מעודדת שנאה, סמלים, מונחים וסטריאוטיפים פוגעניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים