אינסטגרם במשקל "נוצה"

פייסבוק הודיעה היום, כי תתחיל לבחון גירסה חדשה של אינסטגרם לייט - גירסה קלת משקל של אפליקציית אינסטגרם למשתמשי אנדרואיד, עם ביצועים ומהירות תגובה משופרים, תוך שימוש מופחת בנתונים ושמירה על חוויית משתמש טובה ללא כל קשר למכשירו או לרשת שהוא משתמש בה

תוספות וחידושים. אינסטגרם

פייסבוק הודיעה היום, כי תתחיל לבחון גירסה חדשה של אינסטגרם לייט – גירסה קלת משקל של אפליקציית אינסטגרם למשתמשי אנדרואיד, עם ביצועים ומהירות תגובה משופרים, תוך שימוש מופחת בנתונים ושמירה על חוויית משתמש טובה בכל תנאי הרשת. היישומון החדש פותח במטרה לספק למשתמשי אנדרואיד את התכונות המרכזיות של האפליקציה, שתוכל לשמש כעת יותר אנשים, ללא כל קשר למכשיר, לפלטפורמה או לרשת שבה הם משתמשים. לדברי החברה, גירסת הלייט החדשה יוצאת היום מתל אביב והיא כבר נבחנת בקרב קבוצת משתמשים קטנה.

גירסת הלייט נועדה עבור משתמשים במדינות מתפתחות רבות, שאין בהן חיבור יציב לאינטרנט והרשת עלולה להיות איטית, מה שמונע מאנשים את הגישה לחוויית גלישה איכותית באינסטגרם. לאחוז ניכר מהאנשים במדינות המתפתחות כלל אין חיבור ל-Wi-Fi במהירות גבוהה – ובשל כך הם נתלים בחיבור האינטרנט של הטלפון הנייד, אשר לא עולה על 2G או 3G במרבית המקרים. אינסטגרם לייט נבנתה כדי לספק חוויית גלישה איכותית באפליקציה בכל סוגי הרשת ועם רוחב פס מינימלי. אתגרים נוספים שעמדו בפני צוות הפיתוח של אינסטגרם לייט כללו התפלגות גדולה של מכשירים, תוכניות דאטה יקרות והתנהגות צרכנית משתנה.

אפליקציית אינסטגרם לייט שוקלת פחות משני מגה-בייט, בלבד ועל כן ניתן להוריד ולהתקין אותה במהירות.

פיתוח גרסת הלייט הובל על ידי מרכז המחקר והפיתוח של פייסבוק בתל אביב, אחד ממרכזי הפיתוח האסטרטגים הגדולים ביותר של פייסבוק בעולם.

צח הדר, דירקטור ניהול מוצר של ממשקי לייט וממובילי מרכז המחקר והפיתוח של פייסבוק בתל אביב, אצר, כי "אינסטגרם לייט נבנתה על בסיס העבודה שעשינו על פייסבוק לייט, שפותח גם הוא במרכז בתל אביב. יישמנו הרבה מהלקחים והטכנולוגיה שפיתחנו עבור פייסבוק לייט בתוך אינסטגרם לייט, כשהמרכזית בהן החא הנחת היסוד שלנו לא להשאיר אף אחד מאחור. עם אינסטגרם לייט, אנשים ברחבי העולם יוכלו ליהנות מחוויית אינסטגרם איכותית, ללא כל קשר למכשירו או לרשת שהוא משתמש בה".

מישל לורי, מנהלת מוצר, אינסטגרם לייט, ציינה, כי "התחלנו לבחון את הגירסה החדשה של אינסטגרם לייט למשתמשי אנדרואיד בקרב קבוצה קטנה של משתמשים, ועד כה אנחנו זוכים לפידבק חיובי ביותר. במקומות שבהם אנחנו בוחנים את הגירסה החדשה, רבים מהאנשים כבר מכירים ואוהבים את פייסבוק לייט – לכן, כשהתחלנו להשיק את אינסטגרם לייט, זכינו לתגובות חיוביות מאנשים ששמחו לקבל גישה לאפליקציה החדשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים