קרן פרמירה פותחת נציגות בישראל – בראשות רן מידן

קרן ההשקעות האירופית פרמירה מקימה נציגות בישראל וממנה את רן מידן, מנכ"ל נטפים לשעבר, למנהל הפעילות בישראל ● מידן: "מצפה לאתר הזדמנויות השקעה מעניינות נוספות בישראל ולתרום להשבחתן, בעיקר בתחומים עתירי הידע והטכנולוגיה"

רן מידן, מנהל הפעילות בישראל, קרן פרמירה. צילום: דוד גארב

קרן ההשקעות האירופית פרמירה מקימה נציגות בישראל וממנה את רן מידן למנהל הפעילות המקומית – כך היא הודיעה היום (ב')

מידן מצטרף לקרן כיועץ בכיר ומנהל הפעילות בישראל, במטרה לחזק את פעילות הקרן בישראל. נוסף על תפקידו כמנהל הפעילות בישראל, ישמש מידן גם כיועץ בכיר לפעילות הגלובלית של הקרן ויתרום מיכולותיו ומניסיונו לצוותי ההשקעה הגלובליים, בעיקר בתחום הטכנולוגי.

מידן מצטרף לפרמירה מנטפים, חברת ההשקיה הגדולה בעולם, שם שימש כנשיא ומנכ"ל משנת 2014 ועד לאחרונה. במהלך כהונתו בנטפים שווי החברה יותר מהכפיל את עצמו.  בשנת 2018 היא נמכרה על ידי קרן פרמירה, שרכשה את השליטה בה ב-2011 לפי שווי של 850 מיליון דור, לחברת אורביה (Orbia), לפי שווי חברה של כ-1.9 מיליארד דולר. לפני הצטרפותו  לנטפים התגורר עם משפחתו בסינגפור וניהל את הפעילות של חברת אדמה (לשעבר מכתשים אגן) באסיה פאסיפיק, אפריקה והמזרח התיכון. קודם לכן  שימש בשנים 2006-2010 כסמנכ"ל הכספים של קבוצת מכתשים אגן.

קרן פרמירה היא קרן השקעות פרטיות גלובלית, המשקיעה זה יותר משלושה עשורים הן ברכישת שליטה בחברות והן ברכישת אחזקות מיעוט משמעותיות. הקרן מנהלת השקעות בהיקף התחייבות כולל של כ-50 מיליארד דולר. קרנות פרמירה ביצעו יותר מ-250 השקעות בארבע סקטורים: טכנולוגיה, צרכנות, שירותים ורפואה. פרמירה מעסיקה מעל 250 עובדים ב-14 משרדים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה.

לבד מרכישת נטפים, רכשה קרן פרמירה גם את NDS מירושלים בשנת 2009, המאפשרת לחברות שירותי טלוויזיה להעניק חוויית צפייה ייחודית לצופה תוך הגנה מיטבית על זכויות הקניין של בעלי התוכן. בשנת 2012 נמכרה NDS לסיסקו (Cisco) תמורת 5 מיליארד דולר, אך בשנת 2018 רכשה פרמירה שוב את פעילותה מסיסקו ומיתגה את החברה בשם Synamedia.

לקרן פרמירה ניסיון עשיר ומוכח בהשקעות בחברות טכנולוגיה מובילות ברחבי העולם, כדוגמת אינפורמטיקה (Informatica), חברת TeamViewer בתחום התוכנה לשליטה מרחוק בין מחשבים, ו-Taraco, בתחום מרכזי נתונים עצמאיים. הקרן השקיעה יותר מ-10 מיליארד יורו בסקטור הטכנולוגיה משנת 1997.

מידן אמר, כי "במהלך תקופת כהונתי כמנכ"ל נטפים עבדתי בצורה הדוקה עם קרן פרמירה, הן כשותפים לדרך והן כבעלי מניות, וחוויתי מקרוב את התרומה המשמעותית שלהם להצלחת נטפים. עם סיום כהונתי בנטפים, אני שמח להצטרף לפרמירה ומצפה לאתר הזדמנויות השקעה מעניינות נוספות בישראל ולתרום להשבחתן, בעיקר בתחומים עתירי הידע והטכנולוגיה".

יורג רוקנהייזר, שותף וחבר בוועדת השקעות של קרן פרמירה הוסיף: "אנו מחפשים באופן שוטף חברות צמיחה שאנו יכולים לסייע להן להפוך למובילות עולמיות, ולכן אנו נרגשים ושמחים להרחיב את פעילותנו בישראל. השוק בישראל הוא שוק דינמי, במיוחד בנושא חדשנות וטכנולוגיה, ותואם באופן מלא את אסטרטגיית ההשקעות שלנו. הניסיון והמוניטין של רן יעזרו לנו להעמיק את פעילותינו בישראל, ואנו מצפים ושמחים לחזור לעבוד יחדיו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים