זברה טכנולוגיות תשווק את פתרונות Terafence להגנה על מערכות ה-OT וה-IoT

Terafence הישראלית מציעה פתרונות הגנת סייבר לתחומי האינטרנט של הדברים והרשתות התפעוליות במגזרי התשתיות הקריטיות הערים החכמות, המפעלים החכמים, ה-Smart BMS והתעשייה 4.0

זברה טכנולוגיות ו-Terafence משתפות פעולה

זברה טכנולוגיות מוסיפה את הפתרונות של Terafence להיצע פתרונות ההגנה שלה לתחומי הרשתות התפעוליות (OT) והאינטרנט של הדברים (IoT).

Terafence מציעה פתרונות שנשענים על יכולת המאפשרת שליטה מוחלטת וחכמה על כיוון זרימת הנתונים באופן בטוח ומבודד, ללא אפשרות פריצה ו/או הפרעה לשטף הנתונים הארגוני. מוצרי החברה מספקים מגוון פתרונות לתחומי ה-IT וה-OT – מרמת מצלמות האבטחה החכמות (מניעת פריצה וחדירה לרשתות דרכן), ועד לבידוד ושליטה בתעבורת הנתונים מרמת ה-PLC ל-HMI/SOC ולכל תהליך נדרש.

הפתרונות של Terafence מאפשרים העברת נתונים, באופן חד-כיווני מלא, בשליטה מלאה על כיוון העברת הנתונים, וכן פרוטוקולים נדרשים מהבקרים, החיישנים, הטורבינות או הטרנספורמטורים, לחדר הבקרה ו/או לתווך הנדרש על ידי הלקוח קצה.

"יש צורך בפורטפוליו שלם של פתרונות הגנה על ה-OT וה-IoT"

פיני הובר, סמנכ"ל מכירות גלובליות ב-Terafence, אמר כי "יישום הפתרונות שלנו מאפשר מצד אחד את קיומו של התהליך התעשייתי הנדרש ואת ההמשכיות העסקית של הארגון, ומהצד השני מונע כל אפשרות של מגע, גם אם וירטואלי, ומניפולציה של כל ההתקנים מהעולם ומהרשת החיצונית".

עופר פז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של זברה טכנולוגיות, ציין כי "בשנים האחרונות אנחנו מזהים מגמה של גידול משמעותי במספר ההתקנים המחוברים לרשת, ובאותו היחס – המשך עלייה באיומים על התקני OT ו-IoT. אנחנו מזהים, כבר עכשיו, את הצורך של ארגונים בפורטפוליו פתרונות שלם סביב התקנים אלה – הן ברמה התשתיתית והן באבטחתם".

הוא הוסיף כי " זברה טכנולוגיות הינה חברת הפצה ושרותי ענן המציעה מגוון רחב של פתרונות בתחום התקשורת ואבטחת סייבר. החברה מספקת שרותי ערך ייחודיים כגון מרכז תמיכה מורשה המאויש ע"י מהנדים בכירים, שרותי מומחה, שיווק, לוגיסטיקה ושירותים מנוהלים".

"הפתרונות של Terafence מצטרפים לסל מוצרי ה-OT/IoT של זברה טכנולוגיות, לצד הפתרונות של ג'וניפר נטוורקס, רד, פורסקאוט ו-Tenable. כך אנחנו יכולים לתת תמונה מלאה לתחומי התשתית ואבטחת המידע של מוצרי ה-IoT, שעונה על כל צרכי הלקוח והסביבה התפעולית", ציין פז.

ביום ב', ה-26 באוקטובר, תקיימנה זברה טכנולוגיות ו-Terafence וובינר בנושא Securing OT/IoT. בין הנושאים שיידונו בו: OT/IoT, the soft belly of any organization, MBSecure+ for OT, SCADA and PLC networks ו-VSecure for IoT devices.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים