אישום: ביצע עבירות מין בקטינים דרך אינסטגרם ו-ווטסאפ

כתב האישום מייחס לתושב ירושלים בן 27 שורה של עבירות מין בעשרות קטינים בני 11-17, שאותם פגש באתרים ובאפליקציות ● חלק מהעבירות, בהן מעשי סדום ומעשים מגונים, בוצעו במרחב הווירטואלי וחלקן - פיזית

עוד כתב אישום על עבירות מין בקטינים דרך הרשת. צילום אילוסטרציה: BigStock

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (א') כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד יקיר בן דוד, תושב ירושלים בן 27, בגין שורה של עבירות מין שביצע, על פי הנטען, בעשרות קטינים בטווח הגילאים 11-17 באמצעות אינסטגרם ו-ווטסאפ. בפרקליטות אומרים כי חלק מהעבירות אף יצאו מתחומי מרחב האונליין ובוצעו במרחב הפיזי. כתב האישום מייחס לנאשם מעשי סדום, מעשים מגונים, עשיית פרסום תועבה בדמותו של קטין ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלכסנדרה קרא, במהלך השנים 2015-2020, ועד למועד מעצרו ב-15 בספטמבר השנה, פנה הנאשם ל- 29 קטינים באמצעות אתרי אינטרנט ואפליקציות והציג את עצמו, בין היתר, כמארגן מסיבות המפרסם את עבודתו באינסטגרם. הנאשם ניהל שיח בעל תוכן מיני עם הקטינים, במטרה לבצע בהם עבירות מין – כך מציינים בפרקליטות.

הציג את עצמו כנערה בת 14-16 או כנער בן 15

עוד לפי כתב האישום, הנאשם נפגש עם תשעה קטינים מחוץ למרחב הווירטואלי, ביצע בשניים מהם מעשי סדום, מעשים מגונים וכן גרם להם לבצע בו מעשים מעין אלה. כמו כן, צוין כי הנאשם קיים יחסי מין עם ארבעה קטינים בני 14-16 וביצע מעשים מגונים בשלושה קטינים אחרים.

הנאשם פנה לקטינים נוספים, תוך שהוא מציג את עצמו בזהות בדויה, לעתים כקטינה כבת 14-16 ולעתים כנער בן 15. גם במהלך ההתכתבויות הללו, על פי המדינה, הוא ניהל שיח בעל תוכן מיני עם הקטינים, במטרה לבצע בהם עבירות מין. כך, ביקש הנאשם במהלך ההתכתבויות כי הקטינים ישלחו לו תמונות עירום שלהם והם נענו לבקשות, ובמקרה אחד אף גרם לכך כי קטין יבצע בעצמו מעשה סדום, יצלם את המעשים וישלח לו אותם.

בנוסף, בחלק מהמקרים הוא השתמש בזהות בדויה כדי לשכנע את הקטינים שאותן דמויות בדויות מכירות אותו ואף קיימו עמו יחסי מין. במספר מקרים הפעיל הנאשם, תוך שימוש בדמויותיו הבדויות, לחץ על הקטינים לפגוש בו ולקיים עמו מגע מיני.

עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בפרקליטות ציינו את ההיקף הגדול של הקטינים שנפגעו, לדבריהם, ממעשיו, וכן שאת רובם המוחלט פגש באמצעות האינטרנט ולא הייתה ביניהם היכרות מוקדמת.

החקירה בתיק נוהלה ביחידה 105 בלהב 433 שבמשטרת ישראל, שעוסקת בהגנה על קטינים במרחב האונליין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים