אורן גרוס מונה למנהל הפעילות של 2checkout בישראל

במסגרת תפקידו יהיה גרוס אמון על ניהול הפעילות של הלקוחות בישראל ויצירת שותפויות עם חברות טכנולוגיה (SaaS) בתחום התשלומים והמנויים הדיגיטליים

אורן גרוס, מנהל הפעילות בישראל, 2checkout. צילום: יח"צ

חברת 2checkout העולמית, המפתחת פלטפורמת מוניטיזציה למקסום רווחים ולטיוב חוויית התשלומים הדיגיטלית, הודיעה על מינויו של אורן גרוס למנהל פעילות החברה בישראל.

במסגרת תפקידו יהיה גרוס אמון על ניהול הפעילות של הלקוחות בישראל ויצירת שותפויות עם חברות טכנולוגיה (SaaS) בתחום התשלומים והמנויים הדיגיטלים.

בין האתגרים שעמם יתמודד גרוס: העמקת הפעילות העסקית של 2checkout בשוק הישראלי וביסוסה כמותג מוביל בשוק המקומי, עבור חברות המבקשות להתרחב ולהגדיל רווחים ממכירות  אונליין בכל העולם.

גרוס (46) הינו בעל מומחיות בהגדלת הפעילות העסקית בחברות, ישראליות וגלובליות, הנעת והובלת מטה המכירות והובלת שותפויות עסקיות למקסום יעדי המכירה.

בתפקידו האחרון כיהן גרוס כדירקטור המכירות של חברת הסטארט-אפ Sodyo, לאחר שהצטרף לחברה בשלביה המוקדמים והוביל שותפויות עסקיות עם ערוצי קניות מובילים באירופה, בצפון אמריקה ובאמריקה הלטינית, באמצעות הקמת פעילות בשווקים אלה. לפני כן כיהן כראש מטה המכירות בחברת Ongage, המפתחת פלטפורמת SaaS ייחודית לשיווק באמצעות אי-מיילים ומסרונים.

בין השנים 2015-2017 שימש כמנהל מכירות אזורי של חברת אורעד הישראלית, מפתחת פתרונות גרפיקה לשוק שידורי הטלוויזיה, אשר נרכשה בעבר על ידי חברת Avid Technology האמריקנית. במסגרת תפקידו הוביל צוות מפיצים מקומי למקסום רווחי המכירות ולעמידה ביעדי החברה על בסיס חודשי, רבעוני ושנתי.

גרוס הינו הנדסאי תוכנה ובעל תואר ראשון במדעי החברה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים