נבחרת הטאף מאדר משתתפת ביום ההתרמה למען גדולים מהחיים

נציגים של הנבחרת התייצבו הבוקר (א') במוקד ההתרמה, כדי לסייע בגיוס כספים לעמותה, שפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם

חברי נבחרת הטאף מאדר למען גדולים מהחיים במוקד ההתרמה הארצי של העמותה. צילום: אלון כהן

חברי נבחרת הטאף מאדר תורמים לעמותת גדולים מהחיים – גם ביום ההתרמה הארצי השנתי שלה. החברים, בראשות אלון כהן, קפטן הנבחרת ומנכ"ל פרינטר סנטר, התייצבו הבוקר (א') להתנדבות במוקד ההתרמה הראשי בתל אביב.

פעילות זו מצטרפת לפעילותם של חברי הנבחרת במהלך כל השנה לאיסוף תרומות עבור העמותה, המסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בד בבד עם התנדבות למען הילדים החולים ומשפחותיהם.

על חברי הנבחרת נמנים מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרים בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימים כסף למען עמותת גדולים מהחיים, שבין יתר הסיוע שלה מקימה "גני חלומות" עבור הילדים.

הנבחרת מתגבשת בימים אלה לקראת התחרות השישית במספר. בדרך כלל, התחרות מתקיימת בבריטניה, אולם השנה עדיין לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, כאשר על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. הקפטן הוא, כאמור, אלון כהן, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

גם אתם רוצים להיות חלק מהנבחרת? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים