Veeam רוכשת חברה הפועלת בעולם הקוברנטיס

ספקית טכנולוגיית ההגנה על נתונים וניהול שלהם רכשה ב-150 מיליון דולרים במזומן את קסטן - המפתחת טכנולוגיית גיבוי והתאוששות מאסון עבור עומסי עבודה בקוברנטיס

דני אלן, מנהל הטכנולוגיה הראשי וסגן נשיא בכיר לאסטרטגיית מוצרים, Veeam. צילום: ניב קנטור

Veeam, המפתחת טכנולוגיית הגנה על נתונים וניהול נתונים, רכשה את קסטן (Kasten), חברה העוסקת בפיתוח טכנולוגיות של גיבוי, שחזור והתאוששות מאסון עבור עומסי עבודה הפועלים על קוברנטיס. היקף הרכישה עומד על 150 מיליון דולרים במזומן.

הנרכשת, שהוקמה ב-2017, יושבת במפרץ סן פרנסיסקו ובסולק לייק סיטי, יוטה, ומונה עשרות עובדים. היא מסייעת לארגונים להתמודד עם הדור הבא של אתגרי ניהול הנתונים, הפועלים בסביבת קוברנטיס. היא פיתחה פלטפורמה לניהול נתונים – K10, שנבנתה במיוחד עבור סביבת קוברנטיס. זו מספקת לצוותי תפעול ה-IT יכולות לגיבוי, שחזור, התאוששות מאסון וניידות יישומים בפשטות תפעולית.

לדברי דני אלן, מנהל הטכנולוגיה הראשי וסגן נשיא בכיר לאסטרטגיית מוצרים,  Veeam, "המניע לרכישה הוא הגידול המשמעותי בצורך להגן על עומסי עבודה מבוססי קונטיינרים". הוא ציטט נתונים ממחקרים, שלפיהם כ-50% מעומסי העבודה צפויים לעבור לקונטיינרים עד 2023. "הקונטיינרים כאן כדי להישאר", אמר אלן, "אנו רואים אימוץ מהיר יותר ויותר של קונטיינרים, בדומה לאופן שבו אומצה טכנולוגיית הווירטואליזציה. VMware עצמה בונה קוברנטיס לטכנולוגיית Tanzu שלה, מהלך שיאיץ עוד יותר את האימוץ". לדבריו, "בעוד שרוב החברות המפתחות טכנולוגיה להגנה על נתונים מבוססי קונטיינרים ניגשות לבעיה מבחינת אחסון, קסטן פועלת באופן שונה. קסטן מסתכלת על קונטיינרים מנקודת מבט אפליקטיבית. זה מתיישב עם האופן שבו אנו בנינו את עצמנו לחברה של מיליארד דולרים, ובדרך לשני מיליארדים. כשיצאנו לשוק כולם השתמשו באייג'נטים (סוכנים). אך כאשר הגנת המידע עברה לסביבות וירטואליות, חשוב היה להתמקד ביישומים. אנו פעלנו בדרך ממוקדת יישומים להעברת נתונים – בלא צורך בסוכנים".

הטכנולוגיה של קסטן, הסביר, "מגינה על קונטיינרים בסביבות קוברנטיס בענן וברישוי מסורתי. התוכנה נפרסת כתוכנת קוברנטיס, וכך אנו שומרים על חוויית DevOps מקומית – כדי להעניק נראות בשתי הסביבות". הוא ציין, כי החברה כבר מובילה, לדבריו, בהגנת נתונים בסביבות וירטואליות ובענן, וכי "הרכישה נועדה לעבור שלב, לטובת הגנת נתונים ממוקדת ענן וקונטיינרים". Veeam תשלב את K10, מוצר הנרכשת, בפלטפורמות ניהול הגיבויים והשחזורים שלה בענן.

הרכישה של Veeam באה על רקע כמה רכישות דומות. כך, Pure Storage רכשה בחודש שעבר את פורטורקס תמורת 370 מיליון דולרים. זו פיתחה פלטפורמת שירותי נתונים מבוססת קוברנטיס להפעלת עומסי עבודה קריטיים בקונטיינרים. קומוולט השיקה ביולי השנה את HyperScale X, המשתמשים בממשק אחסון הקונטיינרים (CSI) והמגינים על קונטיינרים מבוססי קוברנטיס. נט-אפ השיקה מוקדם יותר השנה את פרויקט Astra, שהוא חזונה של החברה לפלטפורמה מוגדרת תוכנה, המפותחת בשיתוף קהילת הקוברנטיס. הפרויקט נועד לניהול ולניוד יישומים עשירים, בסביבות רישוי מסורתי ובעננים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים