הדרכה מרחוק: סטריגו גייסה שמונה מיליון דולר

הטכנולוגיה של סטריגו מאפשרת הדרכה מרחוק בהנחיית מדריכים ובשירות עצמי ● מאז פרוץ נגיף הקורונה שילשה החברה את בסיס הלקוחות שלה

צוות סטריגו. מימין: דניאל וולף - סמנכ"ל הטכנולוגיה, עמית כהן - סמנכ"ל תפעול, נבו פרץ - מנכ"ל, בן שובל - מנהל מוצר. צילום: שחר בן זאב

חברת סטריגו (Strigo) הישראלית, שמספקת פלטפורמה להדרכת לקוחות, הודיעה אתמול (יום ד׳) כי שילשה את בסיס הלקוחות שלה מאז פרוץ נגיף הקורונה וסגרה סבב מימון בסך 8 מיליון דולר. את הסבב הובילו Velvet Sea Ventures והמשקיעים הקיימים Greycroft ו-Hanaco ventures, שהייתה המשקיעה המובילה בשלב הסיד.

כיום, המאמצים להדריך לקוחות בצורה יעילה נתקלים בקשיים משום שחברות חייבות לשלב בצורה מלאכותית כמה כלים שאינם מיועדים להדרכת לקוחות ולאו דווקא נועדו לעבוד ביחד. התוצאה היא חוויות לימוד גרועות ומגבלות על היכולת להגיע ליותר לקוחות. בנוסף, השימוש בכלים רבים מקשה על היכולת לראות את התמונה המלאה ולמדוד את אפקטיביות הלימוד. אתגרים אלה הפכו להיות חריפים יותר מאז פרוץ נגיף ה-COVID-19, אשר למעשה ביטל את האפשרות להדרכות פנים מול פנים.

חברות רבות, לרבות Elastic, Mirantis, NCR, VMWare, Sage ו- Zenika אימצו את הפלטפורמה של סטריגו להדרכה מרחוק בהנחיית מדריכים ובשירות עצמי (On demand).

פלטפורמת הענן של החברה משמשת כמנוע צמיחה ושימור לקוחות עבור חברות תוכנה, אשר נעזרות בטכנולוגיה שלה כדי להעצים את לקוחותיהן בידע מוצרי ובכישורים הנדרשים בכל שלב שבו הם נמצאים. הדרכת לקוחות הפכה להיות מרכיב קריטי בהצלחה של חברות בעידן התוכנה כשירות (SaaS), וחברות משקיעות משאבים רבים על מנת להרחיב ולשפר את יכולת ההדרכה שלהן.

נבו פרץ, מנכ״ל ומייסד משותף בסטריגו, אמר: "בתקופה כזו אנו גאים ביכולת שלנו להוביל את תעשיית התוכנה לעידן החדש של הדרכת לקוחות. סטריגו מאפשרת לחברות להעביר הדרכות איכותיות לאלפי לקוחות מדי חודש וליצור אימפקט ממשי לטובת הלקוח ולטובתן. אנחנו גאים במיוחד בכך שהצלחנו לעזור לחברות לעבור במהירות להדרכה מרחוק מאז התפרצות הנגיף״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים