3M וארגון מתן-United Way תרמו מחשבים למשפחות ברחבי הארץ

במסגרת שיתוף פעולה עם "מחשב לכל ילד" הוענקו 175 ערכות מחשב בשמונה יישובים בישראל, למשפחות שלא היה להם מחשב בביתן ושילדיהן נזקקים לציוד לצורך למידה מרחוק

מימין לשמאל: עינת שוכר מארגון מתן-United Way, בנות המשפחה שקיבלה מחשב מלוד, ואיזבל צדיקוב, מנהלת שלוחת 3M בישראל. צילום: יח"צ

במסגרת פרויקט קהילתי בינלאומי משותף של חברת 3M והארגון החברתי הבינלאומי United Way, המיוצג בישראל על ידי ארגון מתן – משקיעים בקהילה הוענקו 175 ערכות מחשב בשמונה יישובים ברחבי הארץ. המחשבים ניתנו למשפחות עם ילדים, שאין להם מחשב בבית על מנת שיוכלו להמשיך ללמוד מרחוק בתקופת הקורונה. המצבע נערך בשיתוף "מחשב לכל ילד" .

ערכות המחשב שחולקו כללו מחשב חדש עם תוכנות אופיס של מיקרוסופט ואנטי וירוס ESET, וכן הדרכה למיומנויות השימוש במחשב ומנוי לאינטרנט למשך שנה. בנוסף, ייהנו המשפחות משלוש שנות תמיכה טכנית ואחריות בבית המשפחה.

"לכל ילד מגיעה הזכות הבסיסית להשתלב במערך הלמידה מרחוק של בתי הספר", אמרה עינת רובינשטיין, סמנכ"לית מתן-United Way Israel. "המשבר הדגיש את הפערים הגדולים במערכת החינוך בין ילדים שיש להם מחשבים או חיבור אינטרנטי, ויכולים להצטרף לשיעורים המקוונים, לבין אלה שעבורם לימוד מרחוק הוא בגדר חלום. אנחנו שמחים שכעת כל הילדים במשפחות שקיבלו את המחשבים יוכלו להמשיך בלימוד מקוון בימים אלה וגם בשגרה".

איזבל צדיקוב, מנהלת שלוחת 3M בישראל, מציינת: "תרמנו את המחשבים במסגרת פרויקט, שנוצר על מנת לתמוך ולסייע לאנשים שנפגעו ממשבר הקורונה ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, וכמובן בישראל. במסגרת זו יחולק מענק למספר פרויקטים, ביניהם – פעילות ייחודית להפגת בדידות קשישים, חלוקת מחשבים למשפחות עם ילדים שאין להם מחשב בבית, וחלוקת ציוד מיגון למתנדבים. מעבר לתרומה הכספית, עובדי 3M ישראל יתנדבו בפרויקטים השונים ויתרמו מזמנם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים