אנשים ומחשבים מנגישה את הכנסים הווירטואליים לכבדי שמיעה

ההנגשה מתבצעת באמצעות תוכנת התמלול של איטייפ מקבוצת מלם תים ● פלי הנמר פלד, נשיא אנשים ומחשבים: "נוכחנו בצורך משמעותי ביותר של הנגשת הכנסים לכבדי השמיעה, שהפורמט הווירטואלי מקשה עליהם מאוד, וכמובן שהרמנו את הכפפה"

מנגישים ומחשבים: אנשים ומחשבים למען החרשים וכבדי השמיעה. צילום אילוסטרציה: BigStock

קבוצת אנשים ומחשבים הודיעה היום (ג') כי היא מנגישה את כלל הכנסים הווירטואליים שלה לאוכלוסיית החרשים וכבדי השמיעה, כדי שגם הם יוכלו להשתתף באירועי הטכנולוגיה הבולטים והעדכניים ביותר בישראל. זאת, על רקע העובדה שבמצב הנוכחי חל איסור על קיום כנסים פיזיים, ולפיכך החברה עברה לקיים את עשרות הכנסים המקצועיים והמגוונים שלה באופן וירטואלי.

עקב הצורך שעלה בהנגשת הכנסים והאירועים לטובת כבדי השמיעה, שמתקשים לעקוב אחר המתרחש בהם, החליטו באנשים ומחשבים לעשות מעשה והתקינו את הפתרון הטכנולוגי לתמלול ואנליטיקה Speech to Text של איטייפ (eType) מקבוצת מלם תים. החברה מפתחת טכנולוגיות מתקדמות ומספקת מוצרים ופתרונות בתחומי ההקלטה, התמלול והאנליטיקה של מידע קולי.

מדובר בתמלול לאחר הקלטה על ידי מנוע הזיהוי הקולי, שנטען בקובץ השמע של הדוברים בכנס, מזהה את המידע הקולי (Voice) בהקלטה ומאפשר להציג את האירוע לאחר השידור באתר אנשים ומחשבים עם כתוביות, באמצעות Close Caption. הפתרון ניתן לרכישה הן כרישיון שימוש, הן כ-Site והן כחבילת שעות.

"מזה מספר חודשים, מאז פקדה אותנו הקורונה, עבר מרחב הכנסים הפיזי לעולם הווירטואלי", אמר פלי הנמר פלד, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים. "עבורנו זהו שינוי משמעותי ביותר, לנוכח מספר הכנסים והאירועים הרב שאנחנו עורכים במהלך השנה, שהצריך מאתנו חישוב מסלול מחדש והיערכות שונה ומאתגרת. תוך כדי תנועה, נוכחנו בצורך משמעותי ביותר של הנגשת הכנסים לכבדי השמיעה, שהפורמט הווירטואלי מקשה עליהם מאוד, וכמובן שהרמנו את הכפפה. אנחנו שמחים על מתן אופציית התמלול של כל הדוברים בכנסים ובאירועים שלנו, על ידי הפתרון המתקדם של איטייפ, שמשפר באופן משמעותי את חוויית המשתתפים בכנסים שלנו, עבור כבדי השמיעה ועבור כל מי שזקוק לכך".

יוסי צור, מנכ"ל איטייפ, ציין כי "אנחנו שמחים לסייע לאנשים ומחשבים להנגיש את הכנסים והאירועים של הקבוצה עבור אנשים בעלי מוגבלות, וביניהם כבדי השמיעה. שיטת ההנגשה הקלאסית, באמצעות כתוביות המוקלדות על ידי מתמלל אנושי, כרוכה בלוגיסטיקה מורכבת ובעלות גבוהה, כך שהפתרון הטכנולוגי בהחלט מתבקש. אנשים ומחשבים הם מודל מבחינתנו לחברות ולארגונים במגוון תחומים, שהעצימו את השימוש בפלטפורמות דיגיטליות לטובת אירועים וירטואליים, במיוחד בתקופת הקורונה, ורואים במנוע זיהוי הדיבור של איטייפ כפתרון הנכון להנגשה".

לפניכם דוגמה לאירוע וירטואלי – כנס טכנולוגיות קשר ותקשוב, טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים, שנערך ב-7 בספטמבר ומציג כתוביות שנוצרו על ידי הפתרון הטכנולוגי לתמלול של איטייפ מקבוצת מלם תים. על מנת להציג את הכתוביות יש ללחוץ על cc בסרטון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים