עדכונים ל-Reels של אינסטגרם: סרטונים ארוכים יותר ואפשרויות עריכה

כמה חודשים לאחר שהשיקה את Reels - מכפילה אינסטגרם את אורך סרטוני הווידיאו ל-30 שניות, מאריכה את זמן הטיימר ומוסיפה תכונות עריכה

שיפורים ב-Reels. צילום: אינסטגרם

כמה חודשים לאחר שהשיקה אינסטגרם (Instagram) את Reels – תכונה המתחרה בטיק-טוק (Tik-Tok), שמאפשרת סרטונים בני 15 שניות שמשתמשים יכולים להתאים למוזיקה ולשתף כסטוריז, מכפילה החברה את אורך סרטוני הווידיאו ל-30 שניות. המתחרה הגדולה טיק-טוק מאפשרת סרטונים באורך של עד דקה.

בנוסף, מאריכה החברה את משך הטיימר משלוש לעשר שניות, והוסיפה תכונות שמקילות על עריכת הקליפים.

למרות שאינסטגרם לא מסרה כמה אנשים משתמשים בשירות Reels, נראה שהיא להוטה למדי להרחיב ולפתח אותו. "אנו ממשיכים לשפר את Reels בהתאם לתגובות של משתמשים, ועדכונים אלה מקילים כעת ליצור ולערוך סרטונים", ציינה טסה ליונס-לינג, מנהלת Reels. "אמנם, עדיין מוקדם לומר, אבל אנו רואים כבר תוכן רב ויצירתי".

למרות השיפורים, שירות Reels עדיין מצריך עריכה ידנית מורכבת יותר לעומת טיק-טוק, שמבצעת פעולות שונות בצורה אוטומטית, וכמוצר שמנסה להתחרות בטיק-טוק חסרים בו תכונות רבות שיש בטיק-טוק.

גורלה של טיק-טוק בארצות הברית עדיין עומד בסימן שאלה, ולא ברור עד כמה תצליח אינסטגרם "לשאוב" אליה את הקהל של טיק-טוק במקרה שהחסימה של האפליקציה הסינית תיכנס לתוקף ב-27 בספטמבר בשעה 23:59.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים