אסקיולינק תרמה 13 מחשבים לתלמידים בבת ים

מימין: ראש העיר בת ים, צביקה ברוט, גלעד רבינוביץ, מנכ"ל קבוצת אסקיולינק, רונן אונגר, מנהל ה-IT של אסקיולינק. צילום: יח"צ

חברת אסקיולינק (SQLink), תרמה השבוע 13 מחשבים לילדי העיר בת ים. על התרומה הוחלט לאחר שהחברה שמעה כי עיריית בת-ים נערכה כבר טרם פתיחת שנת הלימודים לאתגר הלמידה מרחוק עקב השפעת משבר הקורונה על מערכת החינוך. בשבוע האחרון של אוגוסט יצאה עיריית בת ים בפרויקט חלוקה ענק, שבמסגרתו חולקו מאות מחשבים, בהם מחשבים ניידים ומחשבים נייחים עבור תלמידים ומשפחותיהם בעיר.

גלעד רבינוביץ, מנכ"ל קבוצת אסקיולינק, אמר: "הדעת אינה תופסת, שבעידן הנוכחי רבים מילדי בית הספר נותרים מחוץ למעגל הלומדים מרחוק, שלא לדבר על קשרים חברתיים, בשל היעדר דבר בסיסי כמו מחשב. נעשה כמיטב יכולתנו גם בעתיד לאפשר תרומות מסוג זה, ככל שיידרש".

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים, אמר: "אנו עושים כל שביכולתנו כדי לתת מענה לכל אחד ואחד בסיוע עם האמצעים המקוונים. עיריית בת ים בזמן קצר הרימה כמה פרויקטים כדי לסייע ולהגיע לכולם. הדבר מתבצע כחלק מלקחי הלמידה בגל המגיפה הראשון, אז התברר הקושי ללמידה מרחוק לתלמידים שאים בעלי מחשב בבית. המחשבים הם חלק מהכלים הטכנולוגיים המאפשרים לקיים לימודים גם בתנאים שבהם לא ניתן להגיע לבית הספר, תוך שהם מאפשרים לקיים קשר רציף עם התלמידים ובינם לבין חבריהם, וכן לשמור על השיח בין ההורים לצוותי החינוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים