"ארגוני SMB נדרשים ליכולות IT של אנטרפרייז"

"ארגונים קטנים ובינוניים מוצאים את עצמם בעולם של ניגודים וכאוס, ונדרשים ל-IT בעל יכולות, יעיל ואפקטיבי, על מנת לשרוד", אמר כפיר אלפנדרי, סמנכ''ל מכירות מיד-מרקט ב-דל טכנולוגיות ישראל

כפיר אלפנדרי, סמנכ''ל מכירות מיד-מרקט ב-דל טכנולוגיות ישראל. צילום: ניב קנטור

"המנמ"ר בארגונים קטנים ובינוניים נדרש לעמוד באתגרים רבים, וזה קורה מסיבות רבות, ובראשן דרישת הארגון ליכולות טכנולוגיות עיליות בלי תקלות, ועם צוות קטן ומשאבים מועטים. כך, ארגוני SMB נדרשים ורוצים לקבל יכולות IT של ארגוני אנטרפרייז", אמר כפיר אלפנדרי, סמנכ"ל מכירות מיד-מרקט ב-דל טכנולוגיות ישראל.

אלפנדרי דיבר בכנס וירטואלי של פורום C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך לפני ימים אחדים. את המפגש הנחה רונן זרצקי, יו"ר הפורום.

לדברי אלפנדרי, "הקורונה גרמה לארגונים קטנים ובינוניים להימצא במלחמת הישרדות. המכירות שלהם קטנו וכך גם השקעותיהם ב-IT, בעוד שהדרישות מהמחשוב לא קטנו. ארגוני SMB נדרשים לפרויקטי IT כמו אצל גופי האנטרפרייז, כאשר מחד הם רוצים לחסוך בעלויות ומאידך – להיות ערוכים ותגובתיים לשינויים, עם IT סטנדרטי. עליהם להיות מאובטחים, אבל גם גמישים לטכנולוגיות חדשות. כך, ארגון ה-SMB מוצא את עצמו בעולם של ניגודים וכאוס. לכן, הוא נדרש ל-IT בעל יכולות, יעיל ואפקטיבי, על מנת לשרוד".

הוא ציין כי דל טכנולוגיות היא קבוצה שמונה שבע חברות ויש לה 140 אלף עובדים. בארץ היא מונה 1,200 אנשי מו"פ וכ-200 אנשי מכירות. "יש לנו היצע IT שלם, עם מוצרים בתפיסה מוכללת, וכל אחת מהחברות מפתחת אבני בניין לטובת היכולת לערוך פרויקט כולל", אמר אלפנדרי. לדבריו, "שילוב הפתרונות מבית דל טכנולוגיות נותן מענה לאתגרים של כל מנמ"ר, לרבות של ארגון SMB. שמנו לעצמנו להגיע לשוק יחד, עם פיתוח משותף של החברות, שמייצר אבני בניין טכנולוגיות. Dell-EMC מביאה את פלטפורמת החומרה של EMC עם תוכנת הניהול VxRail. מדובר בהתקן (Appliance – מערכת אחודה) של מערכת סגורה, המכיל בתוכו דטה סנטר בקופסה, שכולל תקשורת, אחסון ומחשוב. VMware מביאה את vCloud foundation – מערכת לניהול הענן. לא מדובר בשני מוצרים משלימים, אלא מוצרים בעלי מפת דרכים טכנולוגית משותפת, שנסמכת על מו"פ משותף שחלקו הגדול מבוצע כאן, בישראל".

"מסירים מהמנמ"ר את הקושי הכי גדול"

"אנחנו לוקחים פרויקט IT ומובילים אותו מול הלקוח משלב התכנון וההטמעה עד לניהול הפרויקט והשירות", הסביר אלפנדרי. "כך אנחנו מסייעים ללקוח להביא תועלות של ממש לארגונו. בארץ ערכנו פרויקטים רבים בתחום. מרכז המו"פ של דל בישראל הוא השני בגודלו מחוץ לארצות הברית, ועובדה זו מסייעת לנו וגם ללקוחות. בדרך זו, אנחנו מסירים מהמנמ"ר את הדבר הכי נורא, את הקושי הכי גדול – כאב הראש. אנחנו מסייעים לו לסיים את ההטמעה בימים בודדים ולישון בשקט. בדרך זו אנחנו בונים ב-IT של ארגון ה-SMB ענן פרטי, ומשם ניתן להתחבר לענן ציבורי בלחיצת כפתור, וכן להעביר עומסים מהדטה סנטר לענן הציבורי בקלות ולפי הצורך. כך ארגון ה-SMB מקבל יכולות IT מלאות של ארגון אנטרפרייז".

"כמו כן", אמר, "אנחנו עוזרים לארגונים לתכלל את הסיפור, ולתכנן פרויקט ותוצרים רצויים, כולל ייזום, הטמעה, הגירת נתונים, וידוא שאפליקציות הליבה של הארגון עובדות כהלכה, ומתן שירות על הפרויקט. במסגרת ניהול הסיכונים, אנחנו מעבירים את הסיכון מהלקוח אלינו. כך, המנמ"ר יכול להתרכז בעולם העסקי של ארגונו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים