וויסנטר הטמיעה מערכת תקשורת בענן בגור קבוצת ביטוח

היקף הפרויקט עשרות אלפי שקלים ● "לאחרונה, בשל המצב המורכב שנוצר בעקבות משבר הקורונה, ניתן לראות כי יותר ויותר חברות שמרניות מתחום הביטוח מבינות שלא ניתן לעכב את הצטרפותן לקדמה הטכנולוגית", אמר ערן אמרג'י, מנהל שיווק ומכירות בוויסנטר

ערן אמרג'י, מנהל שיווק ומכירות, וויסנטר. צילום: שלומי פרי
גור קבוצת ביטוח

גור קבוצת ביטוח

וויסנטר (Voicenter) – המתמחה בפתרונות תקשורת מבוססי ענן למגזר העסקי – הטמיעה מערכת תקשורת מתקדמת בענן בגור קבוצת ביטוח בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

גור קבוצת ביטוח הינה קבוצת הביטוח הגדולה בישראל, שאינה בבעלות אחת מחברות הביטוח. החברה עובדת עם כל הגופים בשוק הביטוח והפיננסים בישראל, ומחזיקה רישיון בינלאומי לעסוק בביטוח כמורשה חתימה של ארגון החתמים הלונדוני Lloyd. הקבוצה, שקיימת כבר למעלה משלושים שנה, מציעה ללקוחותיה One-stop-shop, עבור מגוון רחב של מוצרי ביטוח ופיננסים. הליווי שניתן ללקוחות הקבוצה (העסקיים והפרטיים) מתחיל מרכישת הביטוח, לווי פיננסי ופנסיוני, תכנון פרישה וכמובן בעת תביעה.

מענה על הצורך בטיפול יעיל בכמות גדולה של לקוחות

פתרון התקשורת על גבי פלטפורמת ענן מגובה של ווייסנטר, שהוטמע בקבוצת גור, הותאם במיוחד לתצורת העבודה הייחודית של הקבוצה, המטפלת ביותר משישים אלף לקוחות פרטיים ועסקיים באמצעות צוות של מאה ושמונים מומחים. הפתרון נתן מענה על הצורך בטיפול יעיל בכמות גדולה של לקוחות, עם דגש על חווית הלקוח, וכלל שימוש באינטגרציה בין מספר מערכות מידע המאפשרות בקרה שוטפת ומעקב רציף אחרי איכות השירות. 

ערן אמרג'י, מנהל שיווק ומכירות, וויסנטר: "וויסנטר מוקירה את העובדה שחברה בסדר גודל של קבוצת גור, אשר יש לה התמודדות יומיומית עם עשרות אלפי לקוחות, בחרה בנו כפתרון לערוץ התקשורת העיקרי שלה – מערכת הטלפוניה. אין לי ספק ששיתוף הפעולה יוביל את קבוצת גור להישגים עסקיים טובים יותר בעתיד, ובעיקר בעידן הנוכחי. לאחרונה, בשל המצב המורכב שנוצר בעקבות משבר הקורונה, ניתן לראות כי יותר ויותר חברות שמרניות מתחום הביטוח מבינות שלא ניתן לעכב את הצטרפותן לקדמה הטכנולוגית, ועושות את השינוי התפיסתי ומתקדמות לענן. אחד היתרונות המשמעותיים למעבר למרכזיה בענן הוא יכולת החיבור בין מספר מערכות במקביל בקלות יחסית, ואז הארגון מכניס את עצמו ל'ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות'".

אילן בכר, CTO, גור קבוצת ביטוח: "הדרישות של מערכת כה מורכבת כמו שלנו, המשלבת מספר מערכות במקביל לצורך תמיכה בעשרות אלפי לקוחות, הצריכו מאיתנו לבחור בפתרון מדויק לצרכים העסקיים שלנו. לאחר בחינה של מספר שחקנים חזקים בשוק התקשורת, החלטנו ללכת עם וויסנטר, שנתנו פתרון לכל סיטואציה, מורכבת ככל שתהיה, הן ברמה הטכנית והן ברמת המוצר. היום אני יכול לומר בגאווה כי גור קבוצת ביטוח עומדת בקדמת הטכנולוגיה, שמאפשרת לשדרג את שירות הלקוחות שלה לרמה אחת מעל כל השאר. כלי הניטור והבקרה שסופקו על ידי וויסנטר מאפשרים לנו להיות עם האצבע על הדופק גם כשהעובדים נמצאים בבית, ובאמצעות כלי ה-BI אנו מקבלים באופן מושכל החלטות חשובות".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים