באטמן ואיש החידות נכנסים אל תוך ווייז

כמהים לקצת פאן בנסיעה? מתאים לכם להעביר את הפקקים טיפה אחרת? לכבוד יום באטמן, שותפות עם Warner Bros. Consumer Products ו-DC מצרפת את גיבור העל ואת נבל העל אל הנסיעה שלכם, והם כבר יראו לכם את הדרך

נכנסים לווייז שלכם. איש החידות ובאטמן. איור: קרדיט: Waze, DC, WBCP
הבאטמוביל בווייז. צילום: Waze, DC, WBCP

הבאטמוביל בווייז. צילום: Waze, DC, WBCP

ווייז (Waze) – פלטפורמת הניווט המחברת נהגים בכדי להערים על עומסי התנועה – עוזרת למשתעממים בדרכים ולחובבי גיבורי העל. במסגרת שותפות עם Warner Bros. Consumer Products (ר"ת WBCP) ו-DC, ווייז מביאה את כוחות העל של הטוב והרשע, באטמן ואיש החידות, יחד איתכם אל הכבישים.

מהיום (ג') ועד לסוף אוקטובר 2020, יוכלו המשתמשים באפליקציה להפעיל את חוויית באטמן ב-Waze ולבחור בצד של גיבור העל של DC, או בצד של נבל העל, על ידי בחירת הקול האייקוני של באטמן (קווין קונרוי) או של איש החידות (וואלי וינגרט), שינווטו אתכם בהרפתקאות שלכם בדרכים.

הקולות זמינים ברחבי העולם בשפות אנגלית, ספרדית ופורטוגזית. תוכלו לעקוב אחר הרמזים של איש החידות, או להיכנס ל"מצב הסוואה", כמו באטמן.

תוכלו גם להחליף את רכב הניווט של Waze ולקפוץ לתוך הבאטמוביל, או מכונית המירוץ של איש החידות, שידריכו אתכם בדרך, ולבחור באפליקציה את מצבי הרוח של באטמן או איש החידות; וכדי להשלים את החוויה, תוכלו להאזין לפלייליסט גיבור-על/נבל-על של ווייז ו-DC בספוטיפיי (Spotify) בזמן הנסיעה, באמצעות פיצ'ר נגן האודיו באפליקציה.

"כולנו זקוקים למעט תמיכה מגיבור-על"

"באמצעות השותפות עם ווייז בתכנית האינטראקטיבית החדשנית הזו, אנחנו נותנים למעריצים את ההזדמנות לעלות על ההגה בבאטמוביל משלהם, כמו זו של גיבור העל האייקוני של DC – באטמן, הידוע בתור גיבור עם גאדג'טים מדהימים והרכבים הכי מגניבים", אמר רוברט אוברשלפ, סגן נשיא בכיר ומנהל מותג עולמי ב-WBCP. "בזמן שהמעריצים מתכוננים לחגוג את "יום באטמן" של השנה הזו, חשבנו להוסיף קצת כיף לנסיעה שלהם ולתת לדמיון שלהם לקחת אותם למקומות חדשים", הרחיב.

ארין בלסי, מנהלת המותג ב-Waze: "אנו כה נרגשים לעבוד בשותפות עם WBCP ו-DC כדי להביא את החוויה הזו למשתמשים שלנו. אחרי השנה שעברה עלינו, אני חושבת שכולנו זקוקים למעט תמיכה מגיבור-על שיראה לנו את הדרך, ואנחנו לא יכולים לחשוב על דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר באמצעות עדכון ראשון מסוגו של Waze, הכולל ניווט קולי, מצבי רוח (Moods) ומכוניות של שתי דמויות אייקוניות. כמו כן אנחנו שמחים לעבוד עם שותף נגן האודיו שלנו, ספוטיפיי, כדי להחיות את החוויה עם מוזיקה כיפית עבור הנהגים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים