וויסנטר הטמיעה מערכת תקשורת בענן בזיג-זג שרותי דיוור ולוגיסטיקה

במסגרת הפרויקט בוצעה אינטגרציה בין מספר מערכות מידע, על מנת לייעל תהליכים עסקיים וניהוליים ● ההיקף: עשרות אלפי שקלים

גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר. צילום: עדי זלק וינר

וויסנטר (Voicenter), שמציעה פתרונות תקשורת מבוססי ענן, הטמיעה מערכת תקשורת בענן בזיג-זג שירותי דיוור ולוגיסטיקה – בפרויקט שהסתיים באחרונה ושהיקפו הכספי עומד על עשרות אלפי שקלים.

זיג-זג שירותי דיוור ולוגיסטיקה היא חברה שמבצעת משלוחים בתוך יומיים לכל היותר ובפריסה ארצית – מדן ועד אילת, באמצעות שמונה סניפים ויותר מ-200 שליחים. הפתרון שהוטמע בחברה הותאם לתצורת העבודה שלה, שמוגבלת בלוחות זמנים קשוחים, בדגש על הצורך בקיצור זמני המענה וחוויית הלקוח. בנוסף, כחלק מהפרויקט, בוצעה אינטגרציה בין מספר מערכות מידע, שמייעלת את עבודת החברה.

לדברי גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר, "זיג-זג הטמיעה טכנולוגיה לניהול ומתן שירות מתקדם ואיכותי יותר. זוהי עוד הוכחה לכך שהשוק בשל מתמיד לאמץ טכנולוגיות תוכנה כשירות (SaaS) מבוססות ענן".

ערן אמרג'י, מנהל השיווק והמכירות של וויסנטר, ציין כי "אנחנו מספקים מענה לצרכים של לא מעט ארגונים באמצעות מערכת תקשורת מרכזית רב ערוצית, שממוקדת בצרכים הישירים של משתמשי הקצה בפרט ושל הארגון בכלל. העובדה שהפתרונות מייתרים את הצורך במספר מערכות נפרדות, כשלכל אחת פעילות משלה, מאפשרת לייעל תהליכים עסקיים וניהוליים כאחד".

"הפרויקט מאפשר לעמוד ביעדים הטכנולוגיים"

מיקי כהן, מנהל מערכות מידע וטכנולוגיה בזיג-זג, אמר ש-"הדרישות שלנו היו להטמעת מערכות לתמיכה בשירותי הדיוור, מוקד ההזמנות הטלפוני ומחלקות השירות התומכות, עם זמינות גבוהה במיוחד, עדכונים בזמן אמת במידע מדויק על סטטוס של כל משלוח ומשלוח, ותפעול יעיל של השליחים. לאחר תקופה ארוכה של חיפוש אחר מוצר תקשורת שיקיף את כל הדרישות בהתאמה מיטבית, מצאנו את המוצר של וויסנטר, שמאפשר לנו לעמוד באתגרים הטכנולוגיים של הארגון, באמצעות מערכת תקשורת מקיפה ורחבה".

"בעזרת הפתרון הצלחנו להטמיע כלי בקרה וניטור מלאים על מערך שירות הלקוחות שלנו, שכולל עשרות נציגים, ויחד עם כלי ה-BI הייעודיים לקול סנטר, הם מאפשרים לנו לקבל החלטות ניהוליות באופן מושכל. כמו כן, שירות המובייל בענן של וויסנטר משלב אינטגרציה למערכות המידע יחד עם שימוש במנוי הסלולרי כחלק מהמרכזייה, ויש לנו יכולת טכנולוגית לנהל את כל מערך השליחים תחת קורת גג אחת, וכך לבקר ולשפר את התקשורת הפנים והחוץ ארגונית", הוסיף כהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים