אמת מחשוב מסכמת רבעון שני: קיטון בהכנסות, אך קפיצה ברווחיות

החברה פרסמה את התוצאות העסקיות עם קיטון של 8.9% בהכנסות, ל-302.47 מיליון שקל, אך ריסון בהוצאות הכלליות הקפיץ את הרווח התפעולי בשיעור דו-ספרתי והנקי בשיעור תלת-ספרתי, ל-10.46 מיליון שקל - עלייה של 104.6%

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב. צילום: יח"צ

אמת מחשוב פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני של השנה, עם קיטון חד-ספרתי בהכנסות, אך  ההוצאות הכלליות קטנו בהרבה יותר מהגידול בהכנסות, והן הקפיצו את הרווחיות.

בשלושת החודשים של הרבעון השני ההוצאות הכלליות קטנו ל-286.8 מיליון שקל – ירידה של 10.33%, שהם 33.04 מיליון שקל. ההכנסות קטנו בפחות, ב-26.94 מיליון שקל ל-302.47 מיליון – ירידה של 8.9%.

הרווח התפעולי והנקי קפצו. התפעולי ב-64.1%, ל-15.62 מיליון שקל; והרווח הנקי גדל ב-104.6%, ל-10.46 מיליון שקל.

יואב וינברג, מנכ"ל אמת מחשוב: "תוצאות הרבעון השני משקפות את המשך יישום האסטרטגיה העסקית, בהתאם לתכנית העבודה, ומעידות על הצלחת הפעולות הניהוליות, וכן את הצעדים אותם נקטנו על רקע השפעת התפשטות נגיף הקורונה והשלכותיה העסקיות. השיפור המשמעותי ברווחיות וברווח הושג הודות לשיעורי הרווחיות הגבוהים שמייצגים את פעילויות שלושת  מנועי הצמיחה של החברה בתחומי ה-OEM, התוכנה, והסייבר, כולל השפעת הרכישה האסטרטגית שביצענו בשוק האמריקני, אשר פעילותה צומחת בהתאם לתכניות העסקיות. החברה ממשיכה לבחון השקעות ורכישות של פעילויות סינרגטיות למנועי הצמיחה בארץ ובחו"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים