נטלי שירותי רפואה עברה לענן של אורקל

זאת כחלק מפרויקט רחב היקף של טרנספורמציה דיגיטלית ● הפרויקט כולל מגוון שירותי ענן של אורקל, בהם ERP ו-CRM.

שי און, סמנכ"ל טכנולוגיות ומשאבים, נטלי. צילום יח"צ

נטלי שירותי רפואה, החברה הפרטית הגדולה בישראל בתחום שירותי רפואה וסיוע, עברה לענן של אורקל (Oracle) לטובת ביצוע פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית רחב היקף. הפרויקט החל בימים אלה. ההגירה לענן תארך כמה חודשים, ופרויקט הדיגיטל יארך כשנתיים. את הפרויקט מיישמת OCS, חטיבת הייעוץ של אורקל ישראל. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

מאות מעובדי החברה צפויים להשתמש במערכות שיוטמעו. במסגרת הפרויקט יוחלפו מערכות הליבה של נטלי, מה שיאפשר לה לספק שירות מציל חיים איכותי ומתקדם יותר למאות אלפי לקוחות. הפרויקט כולל מגוון שירותי ענן של אורקל, בהם ERP ו-CRM. אורקל מספקת את מכלול הפתרונות מקצה לקצה: תשתיות, תוכנה כשירות, SaaS, ויישום.

בעקבות פרויקט הטרנספורמציה הדיגיטלית יוכלו עובדי ומנהלי החברה לקבל תמונת מצב אמת, וזאת על מנת לספק שירות איכותי ומתקדם יותר ללקוחותיה.

הפרויקט כולל שלושה שלבים. הראשון, יישום CRM יחד עם OFSC (ר"ת Oracle Field Service Cloud). אלו ייתנו מענה כולל למוקדים של נטלי – שירות לקוחות, מכירות וחירום רפואי – לצוותי השטח והאמבולנסים. מודול צוותי השטח יעבוד עם המערכת באמצעות מכשירים ניידים – טאבלטים וטלפונים – יזין נתונים ויתעד באופן מקוון ובזמן אמת תהליכים רפואיים שיבוצעו במטופלים. המידע שייאסף יאפשר את הגדלת הניטור על אוכלוסיות בסיכון וחיזוי חכם, תוך יכולת לבצע טיפול פרואקטיבי.

בשלב השני תיושם מערכת ERP לניהול התהליכים הפיננסיים והלוגיסטיים, תוך הנגשת המידע בזמן אמת והזנקה אוטומטית של תהליכים עסקיים. לדוגמה: המערכת תזהה חוסרי מלאי באמבולנסים ותניע תהליך הצטיידות אוטומטי. בשלב השלישי תיושם מערכת CPQ, לתמיכה במנגנון המורכב של הצעת חבילות שירות ללקוח. המערכת תאפשר פרסונליזציה לכל סוגי לקוחות החברה בצורה קלה ופשוטה.

לדברי שי און, סמנכ"ל טכנולוגיות ומשאבים בנטלי, "פרויקט הטרנספורמציה הדיגיטלית הוא רחב היקף. ליבתו היא אספקת שירותים דיגיטליים מתקדמים מקצה לקצה, אשר יאפשרו ללקוחות החברה שירות רפואי מתקדם, אישי ופרואקטיבי מכל מקום ובכל זמן".

שמוליק האוזר, מנהל פעילות CX באורקל ישראל, הוסיף, כי "בימים אלו במיוחד, אנו מסייעים לחברה שמפעילה מערך של הצלת חיים. נאפשר לנטלי להעניק טיפול רפואי משוכלל ומתקדם יותר ללקוחותיה. הפרויקט יספק פתרון מקצה לקצה בענן, בראייה הוליסטית, ותחת אחריות אחת – של אורקל ישראל".

שמוליק האוזר, מנהל פעילות CX, אורקל ישראל. צילום: יח"צ

שמוליק האוזר, מנהל פעילות CX, אורקל ישראל. צילום: יח"צ

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גלית רביע

    גאווה למיטב הבנתי תם שלם אחראי על המהפך

אירועים קרובים