מלם תים הקימה ותתפעל את תשתיות ה-IT של אגד תעבורה

היא תעניק שירותי תפעול ותחזוקה בשנים הבאות למערכת במיקור-חוץ של חברת ההיסעים, בעסקה בהיקף של שלושה מיליון שקלים

לימור אור, סמנכ"לית מערכות המידע של אגד תעבורה. צילום: יח"צ

מלם תים ערכה פרויקט הקמה ומעבר התשתיות ומרכז התמיכה של אגד תעבורה לענן, שארך כשנה והסתיים בימים האחרונים. היקפו הכספי של הפרויקט, כולל התחזוקה, עומד על שלושה מיליון שקלים.

המערכות של אגד תעבורה יעברו לניהול ולתפעול במיקור-חוץ מלא, למשך חמש השנים הבאות, עם אופציה ל-10 שנים נוספות. המערכת תשרת 200 משתמשים מקרב עובדי הארגון.

הפרויקט כלל הקמה של תשתית IT – שרתים, תקשורת ואבטחת מידע עצמאיים לאגד תעבורה, שנסמכה עד כה על התשתיות של החברה האם, אגד. עוד כלל הפרויקט הקמה ותפעול מערך שירות מבוסס מוקד תמיכה, מרכז NOC ושירות מומחה בתחומי התשתית.

במסגרת הפרויקט הועברו תשתיות המחשוב של אגד תעבורה לענן ושולבו כמה פתרונות: תקשורת, לרבות מערכות התקשרות מאובטחות, מערכות שליטה ובקרה (שו"ב), מערכות אבטחת מידע וכן העברת תיבות המייל ל-365 של מיקרוסופט.

אבי פילוסוף, מנהל מכירות שירותים מנוהלים במלם תים. צילום: יח"צ

אבי פילוסוף, מנהל מכירות שירותים מנוהלים במלם תים. צילום: יח"צ

מלם תים תספק שירותי תפעול ותחזוקה של כלל תשתיות ה-IT של אגד תעבורה, תמיכה במשתמשי הקצה בחברה וניהול ספקי משנה במיקור-חוץ, על בסיס תפוקות ומדידת רמת שירות.

לימור אור, סמנכ"לית מערכות המידע של אגד תעבורה, אמרה כי "מלם תים זכתה במכרז לביצוע הפרויקט בתום התמודדות בהליך תחרותי של ספקים המתמחים בתחום התחבורה הציבורית. בחרנו בה בשל ניסיונה בתחום השירותים המנוהלים לגופים גדולים ומשמעותיים במשק, בנוסף למחירים הוגנים. הפתרונות נבחרו עקב תכנון הנדסי ומקצועי, שהותאם לדרישות שלנו".

אבי פילוסוף, מנהל מכירות שירותים מנוהלים במלם תים, ציין כי "במסגרת הפרויקט התמודדנו עם אתגרים טכנולוגיים מורכבים ודרישות אבטחת מידע גבוהות במיוחד. סיפקנו מגוון רחב של פתרונות מבית אחד, הן ברמת התשתית והן ברמת האבטחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים