מצפן בטיחות עסקי שמסייע לשמור על הנחיות הקורונה של משרד הבריאות

פתרון מצפן הבטיחות העסקי הוא פתרון בענן במודל תשלום SaaS, המשמש כלי בקרת כניסה מתוחכם לארגונים לעמידה בתו הסגול ולמניעת התקהלויות

מצפן הבטיחות העסקי של מלם תים. צילום: יח"צ

מלם תים פיתחה את מצפן הבטיחות העסקי (Safe Business Compass) –  פתרון בענן, המסייע לחברות ועסקים להתנהל בשגרת הקורונה תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, במודל תשלום חודשי SaaS.

מצפן הבטיחות הינו מערכת בקרת כניסה אוטומטית מתוחכמת באפליקציית מובייל, הכוללת מצלמת אינפרה מבוססת API, המאפשרת מדידת חום מרחוק עבור מי שנכנס למתחם –  עובד, מבקר או לקוח, מצלמה לזיהוי פנים אוטומטי ומנגנון הצהרת בריאות דיגיטלית. כל זאת, עם מעטפת אבטחת מידע והזדהות לשמירת פרטיות המידע ועם אפשרות לשמור בצורה מרוכזת ומסודרת את כל הצהרות הבריאות, בהתאם לדרישת משרד הבריאות.

בנוסף, המערכת מספקת מנגנון התרעה מפני התקהלויות, מבוסס Wi-Fi, על גבי פלטפורמת Meraki של סיסקו, בארגונים שבהם פרוסה רשת Wi-Fi פנימית, וכן מניעת כניסה ואזעקה בעת כניסה לא מאושרת.

המערכת מאפשרת: איסוף וניהול מידע הבטיחות במערכת אחידה, מידע אמין, מדוייק וזמין מיידית, מערכת ניהול באפליקציית מובייל, עם זמינות המידע מכל מקום, לוח מחוונים ניהולי והשתלבות כחלק ממכלול הפתרונות של קבוצת מלם תים. יש לציין, כי הערכים המוספים של 'מצפן הבטיחות' הנם בעלי ערך גם ביום שאחרי הקורונה וניתן לנצל אותם לטובת מגוון שימושים.

במקור פותחה מערכת 'מצפן הבטיחות' על מנת להביא לשיפור הבטיחות והקטנת הנפגעים באתרי בנייה ובמקומות עבודה, באמצעות שילוב של טכנולוגיות מתקדמות ומערכת מידע ייעודית. עם תחילת משבר הקורונה עברה המערכת הסבה והתאמה למתן פתרונות ייעודיים לתקופה זו.

חגי רבי, מנהל תחום IoT במלם תים, ציין, כי "מערכת מצפן הבטיחות העסקי הותאמה, תוכננה ועוצבה על מנת לתת מענה יעיל וידידותי לצרכים הייחודיים של כל עסק בתקופה המאתגרת שבה אנו חיים ופועלים. המערכת, היעילה במיוחד במתחמים עם פוטנציאל להתקהלויות, כגון שווקים, מרכזים מסחריים ותרבותיים, מעניקה למנהלים בשטח או במשרד כלי בקרה נוח ונגיש לשליטה, ניהול הבטיחות ועמידה בתקני משרד הבריאות. המערכת יודעת לדגום כמה מכשירים סלולריים נמצאים בקרבתה, וכך ניתן לדעת באופן סטטיסטי כמה אנשים נמצאים באזור. במידה שכמות האנשים עולה על המותר, ניתן לטפל בדילול ההתקהלות באמצעים המקובלים. המערכת קלה במיוחד לתפעול, ותהליך ההתקנה שלה אורך בין יום ליומיים בלבד".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים