תערוכת הענק CES 2021 תבוטל – עוברת לפלטפורמה דיגיטלית

ביטול אירועים בשל מגיפת הקורונה גולש כבר לשנת 2021, וה-CTA – הגוף שמארגן את תערוכת CES בלאס וגאס מדי שנה בינואר, הודיע אתמול על ביטול האירוע הפיזי והעברתו לפלטפורמה דיגיטלית מלאה

עוברת לדיגיטל. CES 2021

ביטול אירועים בשל מגיפת הקורונה גולש כבר לשנת 2021: תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית הענקית CES, שהתקיימה מדי שנה בלאס וגאס בחודש ינואר ב-53 השנים האחרונות, ומשכה אליה בשנים האחרונות יותר מ-150 אלף מבקרים ומשתתפים – לא תתקיים במתכונתה ההמונית, אלא תהפוך בשנת 2021 לאירוע דיגיטלי מקוון על רקע משבר הקורונה העולמי.

מארגני התערוכה, ארגון ה-CTA, פרסמו אתמול הודעה על כך, וציינו, כי לאור מצב המגיפה הקשה בארצות הברית, הארגון אינו חושב כי המדינה תהיה מוכנה לארח אירוע בינלאומי גם בשנה הבאה. גארי שפירו, נשיא ומנכ"ל ה-CTA, הפיץ אימייל ובנו הנוסח המוכר בחצי השנה האחרונה של ביטול אירועים: "על רקע המגיפה והדאגה הגוברת בעולם לבריאות, הקשורה להתפשטות ה-COVID-19, זה פשוט לא יהיה אפשרי לכנס עשרות אלפי אנשים בלאס וגאס בתחילת ינואר 2021 כדי להיפגש ולעשות עסקים באופן אישי".

עוד ציין שפירו, כי CES 2021 "ב-2021 תתקיים בפלטפורמה דיגיטלית מלאה", ותציע "חוויה ייחודית, שתסייע למציגים ליצור קשרים עם קהלים קיימים וחדשים".

באתר התערוכה מצהיר ארגון ה-CTA, כי יציע אירוע מקוון מקביל לשלושת הנושאים המרכזיים של CES – הרצאות מליאה וועידות, תצוגת מוצרים ומפגשים ונטוורקינג.

ארגון הה-CTA גם מבטיח לחזור ללאס וגאס בשנת 2022 וציין כי ישלב באירוע "את המיטב מעולמות הדיגיטלי והפיזי".

קצת היסטוריה

תערוכת CES החלה להתקיים ב-1967 ביר ניו יורק, עוד בזמנים שלפני מהפיכת האינטרנט, ועברה בהמשך ללאס וגאס. בשנים האחרונות היא משכה אליה יותר מ-150 אלף משתתפים מרחבי העולם, למרות שניכרה ירידה קלה בהיקפה בשנים האחרונות, כשספקים ויצרנים החליטו שהם יכולים לקיים אירועים משלהם ולא לחלוק את אור הזרקורים עם אחרים.

בעוד שהכרזות גדולות שמתוכננות על ידי חברות יכולות להתקיים במדיות מקוונות שונות, הבעיה העיקרית של CES תהיה כיצד לקיים בצורה דיגיטלית את מאות פגישות העסקים המתקיימות בדרך כלל בתערוכה בין אלפי החברות המשתתפות בה והמשתתפים.

ארגון ה-CTA עדיין לא פירט את המתכונת המדויקת של האירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים