"אנו עוזרים לחברות ישראליות לנחות ברכות בארה"ב"

כך לפי יאיר אפרתי, מנהל המשרד הישראלי של הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס במדינת וירג'יניה ● אפרתי דיבר בכנס Future of AI שהפיקה קבוצת אנשים ומחשבים, והתקיים באופן וירטואלי היום (ג')

יאיר אפרתי, מנהל המשרד הישראלי של EDA, הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס במדינת וירג'יניה. צילום: בר שמריך

"יותר מ-350 חברות זרות, כולל כ-20 חברות ישראליות, פעילות כבר היום במחוז פיירפקס שבמדינת וירג'יניה, שהינו המנוע הכלכלי של אזור וושינגטון. אנו מסייעים לחברות ישראליות לנחות נחיתה רכה במחוז", כך אמר יאיר אפרתי, מנהל המשרד הישראלי של EDA, הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס במדינת וירג'יניה, שדיבר בכנס Future of AI. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') ונערך באופן וירטואלי.

"אנו הגשר לחברות ישראליות המעוניינות להיכנס לשוק האמריקני, ובפרט באזור וושינגטון הבירה", אמר אפרתי. "לרשויות בפיירפקס יש מעורבות פעילה במשיכת חברות ישראליות. העובדה שחברות מרכזיות מרשימת Fortune 500 יושבות אף הן במחוז פיירפקס מהווה יתרון אדיר".

"במחוז יש תשתיות מתקדמות, אנו נמצאים בין שני שדות תעופה, ליד נהר בוושינגטון די.סי.", הרחיב אפרתי. "במחוז ישנן חברות IT והיי-טק רבות, כגון AWS, גוגל (Google), ו-DXC, כמו גם אחרות, דוגמת רשת הילטון (Hilton) ווולמארט לאבס (Walmart Labs). יש במחוז קבלני משנה של משרד ההגנה, חברות אבטחת מידע, ספקיות טכנולוגיות ואינטרנט. באחרונה מיקרוסופט (Microsoft) הרחיבה את פעילותה במחוז, הן במערך המכירות והן במו"פ.

מחוז פיירפקס – מיקום חכם לחברות טכנולוגיות

"יש יתרון בקרבה פיזית לממשל הפדרלי", ציין אפרתי, "תחום הבינה המלאכותית הוא תחום החשוב לממשל. יש לנו תמיכה מנהלתית ליוזמות, כגון היוזמה עליה חתם דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב, לפיה הממשל עוזר לחברות הפועלות בתחום, לא רק בהיבט הטכנולוגי והמכירתי, אלא גם בטיפול בסוגיות דוגמת הגנה על הפרטיות".

חברות ישראליות - יכולות למצוא שותפים בממשל האמריקני לתחום ה-AI. צילום אילוסטרציה: BigStock

חברות ישראליות – יכולות למצוא שותפים בממשל האמריקני לתחום ה-AI. צילום אילוסטרציה: BigStock

לדבריו, "ישנם שיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמריקניות רבות, בהן גם כאלה הפועלות בעולמות הבינה המלאכותית, הגנת הסייבר ובריאות. אנו יודעים על חברות ישראליות היכולות למצוא שותפים בממשל לתחום. צפון וירג'יניה היא מקום טוב לכך". הוא ציין כי "חברות ישראליות רבות כבר פתחו סניפים ומשרדים במחוז פיירפקס, ביניהן אמדוקס, אלביט, גילת, סלברייט, פריוריטי ונייס".

אפרתי סיכם באומרו כי "אנו יודעים לסייע לחברות ישראליות במגוון דרכים, מסיוע לנחיתה רכה, עבור במציאת חללי עבודה להשכרה או למכירה, דרך תמיכה במכירות ובפיתוח העסקי, ועד להיכרות עם קרנות השקעות, מוסדות אקדמיים ומאיצים. מחוז פיירפקס היה, ואף ימשיך להיות, מיקום חכם לחברות אלו, ומשרדנו בתל אביב עומד לרשותה של כל חברה ישראלית הבוחנת הזדמנויות להתרחבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים