וויסנטר הטמיעה מערכת תקשורת בענן בבית ההחלמה ליולדות טלזסטון

הפתרון מאפשר לבית ההחלמה שבהרי ירושלים תקשורת תמידית ורציפות תפקודית, שהינן קריטיות כשמדובר במוסד רפואי ● היקף הפרויקט: עשרות אלפי שקלים

גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר. צילום: עדי זלק וינר

וויסנטר (Voicenter) סיימה באחרונה פרויקט בן חודשיים, שבמסגרתו היא הטמיעה מערכת תקשורת בענן בבית ההחלמה ליולדות ביישוב טלזסטון-קריית יערים, שנמצא על אם הדרך בין תל אביב לירושלים. היקף הפרויקט נאמד בעשרות אלפי שקלים.

בית ההחלמה ביישוב החרדי מיועד ליולדות שומרות כשרות מהודרת (בד"ץ) – מהמגזר החרדי ובכלל, ומספק את כל מה שיולדת צריכה לאחר הלידה תחת קורת גג אחת, נמסר בהודעה אודות הפרויקט. הוא ממוקם באזור פסטורלי בהרי ירושלים, פועל מזה עשרות שנים ומושך אליו בכל שנה אלפי אימהות טריות.

הפתרון ש-וויסנטר הטמיעה במקום הותאם במיוחד לתצורת העבודה הרגישה בו, בדגש על הצורך בתקשורת תמידית ורציפות תפקודית, תוך כדי גמישות מרבית, המאפשרת את המשך הטיפול הרפואי, ולעתים אף הצלת חיי אדם. הפתרון אופיין במיוחד עבור בית ההחלמה, על גבי פלטפורמת ענן מגובה.

גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר, אמר כי "בית ההחלמה, שנופל תחת הקטגוריה של בתי החולים ברמת רגולציה המושתת עליו, קיבל פתרון טכנולוגי לניהול ומתן שירות מתקדם ואיכותי יותר ליולדות. זוהי עוד הוכחה לכך שהשוק בשל מתמיד לאמץ טכנולוגיות תוכנה כשירות (SaaS) המבוססות ענן".

משה דוד לוי ושמחה גולדמן, שאחראים על תחום מערכות המידע והטכנולוגיה בבית ההחלמה, ציינו כי "הדרישות שלנו, כבית החלמה ליולדות, משלבות הן מאפייני בית חולים, כעמדות אחיות, זמינות גבוהה במיוחד ומידע רחב על המחלימות, והן מאפייני מלון עם כ-150 חדרים, לרבות עמדת קבלה, מוקד הזמנות טלפוני ומחלקות שירות תומכות. לאחר תקופה ארוכה של חיפוש אחר מוצר תקשורת שיקיף את כל הדרישות, מצאנו את הפתרון של וויסנטר, שבאמצעות קשת פתרונות ה-API שלה עמדנו באתגריים הטכנולוגיים של הארגון, והטמענו מערכת תקשורת מקיפה ורחבה, שמאפשרת לנו לעמוד בשורה הראשונה של טכנולוגיות התקשורת".

"במסגרת הפרויקט, הצלחנו להטמיע אינטגרציה מלאה של מערכת הטלפוניה עם תוכנת המלונאות Oracle Suite 8, כולל ניתוב שיחות אישי של הלקוח לפי פרטיו ב-CRM, תיעוד מלא של השיחה במערכות הארגון, הצגת נתוני הלקוח לנציגי השירות, ניהול מתקדם של נציגי השירות וניהול מרוכז של נקודות הקצה – וכל זאת במערכת יציבה ומתקדמת", הוסיפו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שרון

    למה שקודם לא תתמכו בלקוחות שלכם עם תקלות חוזרות ונשנות ואיכות שיחה גרועה? איך יכול להיות שאין לתמיכה מושג ויכולת לפתור תקלות אבל לחבר לקוחות חדשים אפשר?

אירועים קרובים